جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵
 |  8/ اردیبهشت/ 1398 - 8:56
  |   نظرات: بدون نظر
347 بازدید بازدید

رحمانی فضلی: هدف دشمنان از تحریم ایران فشار بر مردم است


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز یکشنبه در بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا با اعلام این مطلب اظهار داشت: دشمنان تلاش و فکر می کنند که هر چقدر فشار بر مردم زیاد باشد، می توانند موجبات بی ثباتی در کشور شوند.
وی توضیح داد: تلاش و برنامه ریزی دشمن برای تبدیل کردن سال ۹۷ به جریان های اعتراضی و بی ثبات کردن امنیت در کشور با توجه به هزینه‌ کرد منابع و اجماع‌سازی به دلیل هوشیاری مردم و نیروی انتظامی تحقق نیافت.
وزیر کشور ادامه داد: در سال ۹۷ با همه فراز و فرودهایی که با آن مواجه بودیم، توانستیم ضمن حفظ اقتدار و انجام ماموریت‌ها و وظایف نیروی انتظامی که برقراری امنیت و سهولت خدمات‌دهی و نظم و انضباط در ارائه خدمات است، در کنار سایر حوزه ها به مردم خدمت کنیم.
رحمانی فضلی اضافه کرد: دشمن با تحلیل غلط از وقایع دی ۹۶ به خود نوید داد و تلاش و برنامه‌ریزی کرد که سال ۹۷ را تبدیل به جریان‌های اعتراض آمیز و بی ثبات کردن امنیت در کشور کند اما با توجه به تبلیغات زیاد و هزینه‌هایی که انجام دادند، موفق نشدند.
وی اظهار داشت: دشمنان با حجم انبوه عملیات روانی و تبلیغاتی بنا داشتند در سال ۹۷ با شدت در حجم وسیع و با اعتراضات فراوان این مسائل را ساماندهی کنند که با لطف خدا و هوشیاری مأموران امنیتی و انتظامی و با برنامه‌ریزی شورای تامین و شورای عالی امنیت به رغم همه توافق‌ها نتوانستند برنامه‌هایشان را محقق کنند.
ادامه دارد…
اجتمام*۷۰۲۹*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8704 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1737743 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر