دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
 |  28/ اسفند/ 1397 - 1:28
  |   نظرات: بدون نظر
61 بازدید بازدید

۳۶۳ واحد صنفی وغیرصنفی متخلف در گیلان شناسایی شد


منصور انصاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مرحله اول طرح نظارتی نوروزی از هفتم اسفندماه آغاز شده و تا پایان وقت امروز ادامه دارد، اظهار داشت: تاکنون ۹۱۵ واحد با ۱۵۹ گروه در گشت های مشترک بازرسی شدند که ۳۶۳ واحد متخلف شناسایی شد.
وی عمده تخلفات را حوزه بهداشتی، بهداشت محیطی ، عرضه گوشت فاسد ، درج نکردن قیمت ، گرانفروشی و صادر نکردن فاکتور عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: تاکنون از ۳۶۳ واحد متخلف ، به ۱۲۵ پرونده رسیدگی شد که در همین راستا، متخلفان ۱۹۱ میلیون و ۴۹۵ هزار ریال جریمه شدند.
انصاری با اشاره به تشدید طرح نظارتی تعزیرات در استان تصریح کرد: اکیپ های نظارتی از ساعت هفت تا ۲۰ در مراکز مختلف عرضه کالا و خدمات حضور یافته و در بسیاری مواقع رئیس شعب نیز حضور می یابد و در صورت نیاز دستورهای لازم در رابطه با تخلفات صادر می شود.
نحوه عرضه و فروش اقلامی مانند نان ، لبنیات ، گوشت، مرغ، آجیل، شیرینی ها ، خواروبار، روغن موتور ، مواد شوینده ، حبوبات، روغن نباتی ، شکر و آرد از اقلام نظارتی در طرح نوروزی امسال است .
در بخش خدمات نیز نظارت بر شرکت های مسافربری ، هوایی ، زمینی و دریایی حمل و نقل درون شهری و برون شهری اماکن تفریحی و فرهنگی ، سیاحتی و زیارتی ، رستوران های بین شهری ، انبارها ، سردخانه ها و خشکشویی ها را از اهداف گشت های مشترک اداره کل تعزیرات استان می باشد.
در مرحله اول طرح که از هفتم اسفندماه آغاز شده و تا امروز ( بیست و هشتم) اجرا می شود، تمرکز بیشتر بر اقلام و مواد مصرفی برای نوروز است و در مرحله دوم که از ۲۹ اسفندماه تا ۱۶ فروردین ماه است؛ علاوه بر کالاها تمرکز بیشتر بر محل های اقامتی و خدمات خواهد بود.
مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا اتاق اصناف و یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تماس بگیرند.
۷۲۹۶ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12507 بازدید

بازدید دیروز: 18315 بازدید

بازدید کل : 1918359 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر