یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷
 |  28/ اسفند/ 1397 - 11:54
  |   نظرات: بدون نظر
74 بازدید بازدید

گرانفروش ارومیه ای بیش از ۶ میلیارد ریال جریمه شد


محمد اقوامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان جریمه به خاطر گرانفروشی ۳۴ هزار و ۹۰۰ ورق MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه صادر شده است.
وی اظهار داشت: در بازرسی ناظران سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از یک شرکت وارداتی، این میزان MDF روکشدار و انواع پارکت ملامینه کشف و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارومیه ارسال شد.
وی ادامه داد: هیات رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی ارومیه، متهم پرونده را به ۲ برابر میزان گرانفروشی اتفاق افتاده، جریمه نقدی کرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به جریمه ۶۵۰ میلیون ریال قاچاقچی سیگار طی هفته جاری در ارومیه گفت: این قاچاقچی قصد داشت ۲۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق را وارد کشور کند.
وی اضافه کرد: ماموران طی بازرسی از خودروهای عبوری، از یک دستگاه خودرو سایپا این میزان سیگار قاچاق را کشف کرده بودند که پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه، عامل قاچاق سیگار محکوم به پرداخت جریمه شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: گرانفروشی در کنار قاچاق کالا بیشترین پرونده های تعزیرات حکومتی استان را تشکیل می دهد.
به گزارش ایرنا گرانفروشی از جمله مهمترین معضلات بازار به شمار می رود و روزانه ده ها مورد شکایت مردمی در خصوص گرانفروشی اقلام مختلف در آذربایجان غربی ارائه می شود.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق است و سالانه صدها میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف و ضبط می شود.
تعزیرات حکومتی مسوول رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز، تخلفات بهداشتی، درمانی، کالایی و خدماتی است.
۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7125 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2008730 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر