شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۴
 |  27/ اسفند/ 1397 - 1:24
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

حضور هفتگی انجمن NA در اردگاه فشافویه/ انجمن معتادان گمنام از مدیر اردوگاه فشافویه تجلیل کردند


حضور هفتگی انجمن NA در اردگاه فشافویه/ انجمن معتادان گمنام از مدیر اردوگاه فشافویه تجلیل کردند

به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و همچنین به پاس قدردانی از همکاری های مستمر اردوگاه، انجمن معتادان گمنام ایران با اهداء لوح یادبودی از مدیر اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی فشافویه تقدیر بعمل آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اردوگاه، جلسه ای با حضور شهرکی مدیر اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی فشافویه و نماینده انجمن معتادان گمنام ایران برگزار شد که طی آن ضمن تشکر و قدردانی از همکاری این مرکز با انجمن معتادان گمنام، لوح یادبودی به مدیر اردوگاه اهدا شد.

شهرکی مدیر اردوگاه ضمن تشکر از حضوز نماینده نماینده انجمن معتادان گمنام ایران گفت: همچنانکه آیه شریفه قرآن مجید (وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا) سرلوحه امور در سازمان زندانهاست ما نیز همیشه در این مسیر تلاش داریم؛ زیرا نجات انسانها از منجلاب اعتیاد را بر خود فرض میدانیم.

وی افزود: براین اساس تلاش داریم همکاری سازمانهای مردم نهاد از جمله «انجمن معتادان گمنام ایران» را جذب و از ظرفیت های این انجمن حداکثر استفاده را ببریم.

شهرکی ادامه داد: اردوگاه فشافویه در سال ۹۷ به صورت هفتگی و هر هفته یک روز پذیرای ۱۲ نفر از اعضای انجمن معتادان گمنام ایران بوده که با توجه به جمعیت کیفری و همچنین نگهداری مددجویان موضوع ماده ۱۶ قانون مبازره با مخدر در این مرکز، تلاش داریم از ظرفیت های این انجمن و سایر سازمانهای مردم نهاد استفاده کنیم.

انتهای پیام



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3983 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1753913 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر