جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱
سرویس: مقالات
 |  27/ اسفند/ 1397 - 2:01
  |   نظرات: بدون نظر
100 بازدید بازدید

امام جمعه بوشهر :بیانیه گام دوم انقلاب گفتمان غالب جامعه شود


به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز دوشنبه در آئین تجلیل از فعالان رسانه ای استان بوشهر در آئین های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب افزود: جهان استکبار به دنبال این بود که ایران ۴۰ سالگی خود را نبیند اما این مناسبت برگزار و شکست دیگری برای دشمن رقم خورد.
وی بیان کرد: ۴۰ سالگی انقلاب به معنی تثبیت ریشه های انقلاب است و در شرایطی که دشمن در دهه پنجم فشارها را شدید تر کرده است دهه پنجم زمان شکوفایی انقلاب باید در ابعاد مختلف رقم بخورد.
صفایی بوشهری گفت: دهه پنجم انقلاب زمان تنفس و رشد در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حوزه های مختلف فرهنگی، علم و فناوری است.
امام جمعه بوشهر اظهارداشت: بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب به معنی این است که ما انقلابی هستیم و انقلابی می مانیم و شما دشمنان این آب و خاک شکست خورده اید.
صفایی بوشهری گفت: در دهه شکوفایی، پیشرفت، تمدن، آفرینش باید افراد خود را برای انقلاب هزینه کنند و براساس عدالت محوری به مقصد برسند.
صفایی بوشهری گفت: امروز همه چیز برای آفت زدایی و کشت در فضای انقلاب برای پیشرفت، تمدن آفرینی و عدالت محوری مهیاست.
وی بیان کرد: یکی از اهداف جهان استکبار تهاجم رسانه ای است که باید فکرها را مدیریت تا رفتارها مطابق اندیشه ها حرکت و در برابر اندیشه های غرب تسلیم نشد.
صفایی بوشهری گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب سرمایه گذاری بی نظیری برای مدیریت افکار رفتار جامعه هدف انجام داده است.
وی یادآور شد: اصحاب رسانه به عنوان خط مقاومت نقش بزرگی در مقابل تهاجم رسانه ای دارند که تاکنون در فضای ملی حرکت هایی شده و نتایج و ارزیابی از فعالیت مقاومت رسانه ای خوب است.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران در منظومه دیگر انقلاب‌های تاریخ جهان نیست بلکه از عیار بعثت انبیا ست.
وی افزود: این درحالی است که بسیاری از انقلاب‌ها در تاریخ معاصربعد از مدتی آرمان‌های خود را کنار گذاشتند و یا مرزبندی خود را با جبهه استکبار از دست دادند و یا بعد از مدتی دچار فرو رفت جریان انقلابی و وابستگی شدند.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلاب مردم ‌سالار دینی است که هزینه های زیادی برای آن شده است.
وی یادآور شد: مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه های دشمن پای این انقلاب ایستادند و خود را نیز انقلابی می‌دانند.
وی ادامه داد: دشمن به اندازه ۲ برابر سن انقلاب اسلامی با این نظام دشمنی کرده است ولی این نظام مقاوم تر از گذشته همچنان ایستاده و این بزرگترین پیروزی به شمار می آید.
مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر نیز گفت: این سازمان از ۱۷ مرداد سال ۹۶ ستاد ۴۰ سالگی انقلاب را تشکیل و تاکنون ۴۰ جلسه شورای طرح و برنامه برای برنامه سازی تشکیل داده است.
سید حسین ناظر افزود: براساس برنامه ریزی ها باید ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی تهیه می شد که صدا و سیمای مرکز استان بوشهر ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه سازی کرده است.
وی کسب رتبه برگزیده صدا و سیمای مرکز بوشهر در حوزه فضای مجازی، کسب رتبه برتر در بخش برنامه سازی سیما، تهیه مستندهای مختلف در حوزه صدا، تهیه ویژه برنامه هایی در حوزه خبر، تهیه ۲ سرود و انجام پژوهش های فاخر را از جمله اقدامات مهم انجام شده در این مرکز است.
ناظر گفت: فعالان رسانه ای استان بوشهر در حوزه های مختلف عملکرد خوبی در انعکاس دستاوردها و پوشش برنامه های آئین های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز گفت: با توجه به جنگ رسانه ای دشمن رسالت اصحاب رسانه در دهه پنجم انقلاب سنگین است.
نصرالله شفعی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف همه آحاد جامعه را برای گام دوم و دهه پنجم انقلاب اعلام کردند و رسالت اصحاب رسانه در این زمینه بسیار حساس است.
وی بیان کرد: ملت بزرگ ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حرکت بزرگی را خلق کردند که در تاریخ کشور امری بی‌نظیر است.
شفیعی اضافه کرد: ملت مسلمان ایران با عزمی راسخ در برابرنبردی بزرگ و همه‌ جانبه که با مدرن‌ ترین امکانات رسانه‌ای روز برما تحمیل شد با رهبری ولایت فقیه از این نبرد سربلند بیرون آمد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: مردم این استان روز ۲۲ بهمن حماسه بزرگی خلق کردند و اصحاب رسانه از نقاط مختلف استان نقش مهمی در انتشار اخبار مربوط به چهلمین سالروز پیروزی انقلاب داشت.
وی یادآور شد: امروز ساختارشکنی فرهنگی یکی از چالش‌های اصلی در استان بوشهر است و در این شرایط وظیفه رسانه ها امر به معروف و نهی از منکر است.
شفیعی تاکید کرد: اصحاب رسانه نباید اجازه دهند فضای معنوی استان که یادگار شهیدان زیادی است بخواهد با برخی رفتارهای ضد فرهنگی خدشه دار شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: این ساختار شکنی فرهنگی با توجه به شروع تعطیلات نوروزی تهدیدی برای استان به شمار می رود.
وی بیان کرد: مخالف هنر نیستیم ولی هنری که بخواهد ساختارها را بشکند و تهدیدی برای فرهنگ باشد، را نمی‌پذیریم.
شفیعی تاکید کرد: در همین راستا اصحاب رسانه استان بوشهربا تشکیل کمپین ضد ساختارشکنی فرهنگی با روشنگری ماهیت پشت پرده‌ای که می ‌خواهد ماهیت فرهنگی این استان را زیر سوال ببرد تبیین کنند.
۶۰۴۷/۶۰۴۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 354 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1633697 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر