شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹
 |  26/ اسفند/ 1397 - 2:56
  |   نظرات: بدون نظر
73 بازدید بازدید

پزشکی قانونی آماده پذیرش مصدومان حوادث چهارشنبه سوری است


به گزارش ایرنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران مسعود قادی پاشا روز یکشنبه گفت: همه مراکز پزشکی قانونی استان تهران در ساعات اداری و واحد کشیک عصر و شب واقع در پارک شهر در این اداره کل، آماده پذیرش مصدومان و آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال هستند.
وی گفت: امیدواریم با تمهیدات دستگاه های ذیربط، امسال شاهد حوادث کمتری در چهارشنبه آخر سال باشیم و حوادث احتمالی به فوت کسی منجر نشود، اما مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی این اداره کل واقع در کهریزک برای پذیرش و رسیدگی به موارد فوت احتمالی حوادث آمادگی کامل دارد.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران افزود: با توجه به اینکه اکثر حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال در ساعات غیر اداری رخ می دهد شهروندان می توانند با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری ها به واحد کشیک عصر و شب پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کنند.
قادی پاشا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه خطرات این روز بیشتر متوجه کودکان و نوجوانان است به والدین توصیه می شود تا برای حفظ سلامت فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند و مواد آتش زا را از دسترس آنها دور کنند.
وی همچنین توصیه کرد در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی، کودکان و افراد مسن را از محل حادثه دور و به جای امن منتقل کنند و در اسرع وقت با مراکز درمانی و امدادی تماس بگیرند.

*ساعت کار کشیک نوروزی اداره کل پزشکی قانونی استان تهران
اداره‌کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: واحد کشیک اداره کل پزشکی قانونی استان تهران واقع در خیابان بهشت، ضلع جنوبی پارک شهر، کوچه معراج، از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.
همچنین مراجعه‌کنندگان تمام نقاط شهر تهران می توانند برای انجام معاینات اولیه خود با در دست داشتن نامه از مراجع قضایی و کلانتری‌ها به این نشانی مراجعه کنند.
اجتمام*۲۱۸۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4935 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1754865 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر