یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
 |  22/ اسفند/ 1397 - 8:24
  |   نظرات: بدون نظر
79 بازدید بازدید

مشکلات جامعه ناشی از کارشناسی نادرست است


به گزارش ایرنا، حمیدرضا حاجی بابایی عصر چهارشنبه در همایش سالیانه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان همدان بیان کرد: اتفاق های مثبت و زیبا در کشور نظیر شهادت و شهادت طلیی نتیجه صداقت کارشناسان خوب، مومن و زشتی و کاستی ها ثمره کارشناسی نادرست در بخش های مختلف از جمله مجلس، دولت، قوه قضاییه و دیگر نهادها است.
وی تاکید کرد: برخی مواقع یک کارشناسی غیردقیق و نادرست یک نسل را تباه و خراب می کند یا به تعبیر دیگر، کانون یک خانواده به علت کارشناسی و قضاوت نادرست فرو می پاشد.
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ادامه داد: کار کارشناسی در هر حوزه ای، به علت آثاری که در پی دارد بسیار با اهمیت بوده و از مسولیت بالایی برخوردار است.
حاجی بابایی اضافه کرد: کارشناس رسمی دادگستری در اصل کار قضاوت را انجام می دهد و قاضی در صورت دقت نکردن در انتخاب کارشناس برای یک پرونده، مسئول است.
وی با بیان اینکه کارشناسان احکام قاضی را شکل می دهند گفت: هر کار و سخن انسان آثاری تولید می کند و برخی حرف ها و نظرها اثر مثبتی به همراه ندارند.
این نماینده مجلس تصریح کرد: وقتی یک فرد در مسئولیت و جایگاهی قرار می گیرد روزانه صدها پیشنهاد به او می شود بنابراین ایستادگی در برابر این پیشنهادها و انجام مسئولیت بسیار سخت است.
حاجی بابایی اضافه کرد: پیمودن مسیر انحراف آسان است و با جانبداری در صدور یک رای می توان راه ۵۰ ساله را از نظر کسب درآمد پیمود اما برای این افراد برگشت به مسیر درست بسیار سخت است.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14201 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2015806 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر