دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
 |  19/ اسفند/ 1397 - 12:54
  |   نظرات: بدون نظر
172 بازدید بازدید

مراکز غیردولتی بهزیستی امانتدار جان و مال مردم هستند


به گزارش ایرنا حجت الاسلام محسن کرمی روز یکشنبه در همایش راهبردی نظارت بر عملکرد مراکز غیر دولتی بهزیستی قزوین افزود: مراکز غیر دولتی اعم از کمپ های ترک اعتیاد، مهد کودک، خانه های سالمندان، مراکز نگهداری معلولان ذهنی کار بسیار با ارزشی دارند و باید از خطا مصون بمانند.
وی در خصوص فعالیت مهدهای کودک زیر نظر سازمان بهزیستی اظهار داشت: مهدهای کودک وظیفه متعالی دارند و کار آنها فقط نگهداری این کودکان نیست بلکه رسالت اصلی آنها تربیتی است بنابراین باید در انتخاب مربیان خود تلاش زیادی کنند.
حجت الاسلام کرمی ادامه داد: همچنین در مراکز مشاوره نیز گرچه ما با علم روز مخالف نیستیم اما خدمات مشاوره ای باید با فرهنگ بومی ما منطبق باشد و به سمت مشاوره های با مبنای الهی برویم.
وی با بیان اینکه وظایف مراکز غیردولتی در قانون تصریح شده ، گفت: در کنار این در قانون آیین دادرسی جدید نیز یکی از افرادی که امکان شکایت دارد سمن ها هستند و در امورات مربوط به حقوق عامه که حق مردم است می توانند مدعی شده و شکایت کند.
حجت الاسلام کرمی افزود: سازمان‌های غیردولتی در کنار آن که بازوی کمکی دولت هستند همچنین بازوی قدرتمندی برای احقاق حقوق عامه محسوب می‌شوند.
۷۳۸۸/۶۰۱۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9364 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2034568 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر