دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۲
 |  12/ اسفند/ 1397 - 1:59
  |   نظرات: بدون نظر
78 بازدید بازدید

تانکر حامل نفتگاز قاچاق در جاده بیجار – دیواندره توقیف شد


سید نجیم حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مامورین پلیس یگان امداد حین کنترل و بازرسی خودروهای عبوری در این مسیر با مظنون شدن به یک کامیون کشنده (تانکر) حامل مواد سوختی با هماهنگی مقام قضایی خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: پس از بررسی احراز شد ۲ سرنشین خودرو مقدار ۲۸ هزار و ۳۰۰ لیتر نفتگاز به ارزش یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون و ۸۹۴ هزار ریال را خارج از ضوابط تعیینی حمل می کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اضافه کرد: سرنشینان خودرو اقرار کردند که از نوع فرآورده های مکشوفه حمل شده علم و اطلاعی دارند و اینکه بدون هیچگونه مجوز یا بارنامه قانونی آن را حمل می کنند.
حسینی یادآور شد: رئیس شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تخلف سرنشینان خودرو را محرز دانست و با استناد به ماده ۶۶ همان قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به نفع دولت آنها را به پرداخت سه میلیارد و ۱۷۳ میلیون و ۸۸۴ هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی کردستان گفت: رای شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بیجار پس از اعتراض متهم در شعبه اول تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی نیز تایید شد.
۶۱۰۸/۹۱۰۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4863 بازدید

بازدید دیروز: 23599 بازدید

بازدید کل : 2030067 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر