جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۳
سرویس: مقالات
 |  26/ بهمن/ 1397 - 4:46
  |   نظرات: بدون نظر
97 بازدید بازدید

حضور همیشه در صحنه ملت ایران، ضامن عزت و استقلال کشور است


حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران به ویژه مردم شهرستان دماوند در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم انقلابی و مسلمان کشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن دین خود را به امام(ره) و شهدا و انقلاب ادا کردند که قابل تقدیر و تشکر است.
وی با بیان اینکه ملت ایران چهل سال این جمهوری اسلامی را حفظ کردند، افزود: حضور ملت ایران دشمن را مایوس و درمانده و دل امام زمان(عج) را شاد کرد چرا که حضور مردم در صحنه ضامن عزت و استقلال آنان است؛ مردم ایران هیچگاه زیربار ننگ نخواهند رفت و تن به ذلت نخواهند داد و ملت ایران در مقابل آمریکا می ایستد و به امید خدا پیروز است.
این مقام مسئول با اشاره به پیام داهیانه رهبر معظم انقلاب در خصوص چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانه ایی مهم به تبیین ویژگی های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره کننده انقلاب و تاکید بر امید واقع بینانه به آینده و نقش جوانان در برداشتن گام بزرگ به سمت آرمان ها در هفت سرفصل اساسی پرداختند.
خطیب جمعه دماوند افزود: مقام معظم رهبری ۸ توصیه به جوانان داشتند که امیدواری به آینده، تلاش مضاعف در کسب علم و دانش، توجه به معنویت و اخلاق در فعالیت های فردی و اجتماعی، تقویت نمودن اقتصاد کشور برای جلوگیری از نفوذ بیگانگان، مبارزه با فساد اقتصادی و اخلاقی برای برقراری عدالت، گام برداشتن در جهت تحکیم استقلال و آزادی کشور، حفظ عزت ملی، تقویت سبک زندگی اسلامی از جمله این توصیه ها است.
وی ادامه داد: آنچه بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن توقع می رود، برداشتن قدم های بلندتر از سوی مسئولان برای حل مشکلات کشور بخصوص مشکلات اقتصادی است؛ حداقل کاری که می توانند انجام دهند تشدید نظارت بر بازار است تا یک جنس قیمت های متفاوتی نداشته باشد.
حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: مردم از گرانفروشی و احتکار گله دارند و از ضعف نظارت ناراحت هستند؛ گرچه کسبه متدین فراوان داریم اما همان تعداد کمی که بی انصافی می کنند، چهره بازار را زشت کرده اند. مردم باید گرانفروشان و بی انصاف ها را به مسئولین مربوطه معرفی کنند.
این مقام مسئول به عرصه های جهانی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد ظلم مستکبرین جهانی بر مستضعفین هستیم که می توان به شهادت کودکان یمنی و شهادت کودک ۶ ساله در عربستان به دست یک داعشی سعودی وهابی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه وهابیت حاکم بر عربستان مهم ترین منبع فکری تاسیس گروه تروریستی داعش و دیگر گروه های تکفیری است، بیان داشت: تا زمانی که علمای اهل سنت عزم جدی برای نفی تفکر وهابیت پیدا نکنند، مشکل ترور و خطر تکفیری ها از جهان اسلام و از همه انسان ها برطرف نخواهد شد.
تهرام/۷۲۴۶/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10203 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1630874 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر