جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۹
 |  24/ بهمن/ 1397 - 12:25
  |   نظرات: بدون نظر
34 بازدید بازدید

توسعه کشور در ابعاد مختلف با قانونمداری میسر است


به گزارش ایرنا، احمد همتی روز چهارشنبه در نشست شورای اداری مهدیشهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان افزود: قانون در بعضی از کشورهایی که با آنها تضاد داریم به خوبی نوشته و اجرا می شود و در ایران هم باید قانونمداری ملاک همه اقدام ها باشد.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان خاطرنشان کرد: آگاهانه در مورد مسایل تصیم بگیریم و چارچوب های قانون را رعایت کنیم، با این رویکرد ایران به توسعه مستمر می رسد.
وی تصریح کرد: در شهرستان مهدیشهر انواع قومیت ها حضور دارند و ظرفیت های توسعه اقتصادی در این منطقه ارزشمند و بی نظیر است.
وی با اشاره به این که مسیر دسترسی تهران به شمال در زمان ترافیک و اوج سفر برای مسافران کلافه کننده است ابراز داشت: با ارائه بسته های گردشگری در جاده شهرستان مهدیشهر می توانیم مسافران را به این منطقه سوق دهیم.
همتی با تاکید بر اینکه هر مدیر در حیطه وظایف خود برای توسعه منطقه تلاش کند، افزود: در ساخت بیمارستان مهدیشهر خارج از ردیف بودجه اعتبارهای قابل توجهی تخصیص یافت، به طوری که در ۲ سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل این طرح اعتبار هزینه شد.
وی گفت: نوسان قیمت ارز در ساخت بیمارستان مهدیشهر مشکلاتی ایجاد کرد، اما با پیگیری های انجام شده با مسئولان کشور برای تکمیل هرچه سریع تر این طرح تلاش می کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان اضافه کرد: جاده سازی در شهرستان مهدیشهر و منطقه با نگاه جامع باید انجام شود و با هم اندیشی و نگاه کارشناسی می توان برای توسعه این بخش اقدام کرد.
وی اضافه کرد: در بحث حریم و محدوده شهری باید قانون اجرا شود و با دیدگاه های کارشناسی و هم افزایی، مسئولان می بایست برای رفع این مشکلات تلاش کنند.
همتی اضافه کرد: در بحث تکمیل ساخت کتابخانه مهدیشهر مذاکره هایی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شده است، در صورت تصویب هیات دولت برای تکمیل این طرح با همکاری بخش خصوصی اعتباراتی تخصیص می یابد.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: اکنون انقلاب به بلوغ رسیده است و امیدواریم در چهل و یکمین سال انقلاب اسلامی را از گردنه های آینده عبور دهیم.
همتی اضافه کرد: در ۴۰ سال گذشته کشور از گردنه های مختلفی عبور کرده است و در آینده هم با همیاری مسئولان مشکلات را پشت سر می گذاریم.
وی تصریح کرد: تفاوت کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته آن است که کشورهای پیشرفته آحاد جامعه را در موفقیت سهیم می دانند درحالی در کشورهای درحال توسعه این رگه ها ضعیف تر است.
همتی گفت: نگاه مجلس شورای اسلامی توسعه متوازن برای همه کشور است و در این بخش اقدام های خوبی با کمک مجلس و دستگاه های اجرای برای سال آینده اجرا می شود.
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان بیان کرد: در بودجه ۹۸ به استانداران اختیار داده شده که از املاک مازاد اداری برای تکمیل ساختمان های اداری در حال ساخت اقدام شود.
به گزارش ایرنا، در این نشست علیرضا آشناگر استاندار سمنان، قدرت الله ابک سرپرست معاونت عمرانی استانداری سمنان، حسن ارگی فرماندار مهدیشهر و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و مدیران شهرستانی حضور داشتند.
به گزارش ایرنا، شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.
۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 9708 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1630379 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر