شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۶
سرویس: مقالات
 |  23/ بهمن/ 1397 - 9:51
  |   نظرات: بدون نظر
103 بازدید بازدید

مردم با حضور در راهپیمایی لبیک به رهبری را به زیبایی معنا کردند


حسین خوش اقبال سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حضور پرشکوه و غرور آفرین مردم کردستان همپای ملت ایران اسلامی در راهپیمایی چهلمین بهار انقلاب اسلامی، نشانه پویایی و بالندگی، وحدت و انسجام ملی و اهمیت به آرمان های آزادی خواهانه انقلاب اسلامی است.
وی اضافه کرد: در این میان مشارکت و حضور هوشمندانه فعالان حوزه های سیاسی و مدنی استان اعم از جریان های سیاسی، فعالان حوزه های اجتماعی، سمن ها، تشکل های مدنی، صنفی و هنری بیانگر هوشیاری و توجه همه به کانون مشترک حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و لبیک زیبنده به توصیه های رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و یکپارچگی جامعه اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: حضور پرشور روحانیون، طلاب، دانشجویان و دانشگاهیان نمایش جلوه های ایمانی ، علمی در قالب وحدت حوزه و دانشگاه بود و نشان داد شور و شوق انقلابی همراه با عقلانیت و مدنیت ، پشتوانه عظیمی برای نظام اسلامی ایجاد کرده تا تهدیدها و توطئه های دشمنان را در مسیر رسیدن به آرمان‌های بلند انقلاب خنثی کرد.
خوش اقبال ضمن تشکر از حضور مردم همیشه در صحنه استان به مناسبت خلق این حماسه بزرگ و بیاد ماندنی گفت: حضور مردم کردستان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب بار دیگر مسئولیت خطیر خدمتگزاران انقلاب اسلامی سنگین تر می کند.
از ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن جمهوری اسلامی تا ۲۲ بهمن روز اعلام پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر نامگذاری شده و مردم ایران اسلامی همه ساله در ۲۲ بهمن با راهپیمایی در شهرهای مختلف این روز را جشن می گیرند.
۳۰۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4379 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1637722 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر