شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۲
سرویس: مقالات
 |  22/ بهمن/ 1397 - 10:06
  |   نظرات: بدون نظر
117 بازدید بازدید

راهپیمایی ۲۲ بهمن اثبات اقتدار و استقلال نظام است


محمد خالدی سردشتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود :همواره حضور پرشور و آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه ها و مکر دشمنان نظام را برملا کرده است.
وی ، با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تحریم هایی که متفاوت تر از دهه ۶۰ که بر نظام و کشور اسلامی اعمال می شود، حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را ناامیدی دشمن عنوان کرد.
خالدی اظهار داشت : مردم با بصیرت و فهیم شهرستان لردگان همپای همه مردم کشور همیشه نشان داده اند که در تنگناها یار، یاور و پیشیبان نظام اسلامی بوده و هستند.
وی گفت : نظام جمهوری اسلامی با داشتن رهبری هوشمند، توانمند و همچنین همراهی مردم با دولت و نظام این گردنه های سخت را طی خواهد کرد.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و همراهی مردم با بصیرت با نظام از افتخارات این نظام است.
به گفته وی، امروز همه کشورهای رقیب و مخالف نظام جمهوری اسلامی بسیج شدند، تا مشاهده کنند حضور مردم در این روز حماسی چگونه است.
خالدی اظهار داشت: مردم با بصیرت و فهیم نیز با حضور پرشور خود دسیسه ها و مکر دشمن را از بین بردند.
وی به مکر و دسیسه دشمن علیه جمهوی اسلامی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت : مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با حضور در صحنه های مختلف انقلاب ، نشان می دهند یاوه گوی دشمنان برعلیه جمهوری اسلامی با داشتن رهبری فرزانه و مردم فهیم جایگاهی ندارد و جمهوری اسلامی راه اقتدار و استقلال را ادامه خواهد داد.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۴۶ نقطه استان چهارمحال وبختیاری در حال برگزار است.
۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8613 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1641956 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر