سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۲
سرویس: مقالات
 |  21/ بهمن/ 1397 - 3:34
  |   نظرات: بدون نظر
125 بازدید بازدید

مردم در بزنگاه های خطر و تهدید نظام را تنها نگذاشته اند


به گزارش ایرنا ولی الله حیاتی روز یکشنبه در جمع مردم روستای قوشخانه از توابع دهستان سنگر فاروج بیان داشت: انقلاب امید را به روستاها برگرداند و حالا مردم روستاها، امید انقلاب هستند.
وی افزود: شما که در بزنگاه های انقلاب با جان و مال و فرزند از آرمان ها دفاع کرده اید فردا یکبار دیگر خط بطلان بر یاوه گویی دشمنان خواهید کشید و به بهترین وجه پاسخ فاصله اندازان بین مردم و مسئولان را می دهید.
وی با اشاره به اینکه مسئولان هیچ منتی در خدمتگزاری به ملت ندارند، بیان داشت: همانطور که تاکنون با همدلی و همفکری مسیر تحقق اهداف انقلاب را هموار کرده ایم گام های بلندی برای توسعه کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن برخواهیم داشت.
حیاتی گفت: قیاس شرایط روستاها در قبل و بعد از انقلاب نشان می دهد که چه خدماتی به برکت نظام اسلامی به نقاط محروم کشور رسیده است.
در این آیین علاوه بر افتتاح طرح هادی روستای قوشخانه، بهره برداری از گازرسانی به ۹ روستای دهستان سنگر و نیز اورژانس ۱۱۵ روستای باش محله آغاز شد.
در نهمین روز از دهه فجر، ۱۲۶ طرح با اعتبار ۳۵۷ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال با حضور معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در شهرستان فاروج به بهره برداری رسید.
۷۱۸۷/۵۱۳۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14099 بازدید

بازدید دیروز: 18310 بازدید

بازدید کل : 1819798 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر