سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
سرویس: مقالات
 |  21/ بهمن/ 1397 - 4:20
  |   نظرات: بدون نظر
129 بازدید بازدید

دعوت مردم هرمزگان به جشن چهل سالگی انقلاب


به گزارش ایرنا، این عده روز یکشنبه با صدور پیام های جداگانه ای از مردم استان هرمزگان درخواست کردند یکبار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی ایران را در برابر هجمه های دشمنان بیمه کنند.
این مسوولان و نهادهای انقلابی هرمزگان، همچنین بر وحدت و یکپارچگی مردم در این راهپیمایی و حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل تاکید کردند و ۲۲ بهمن را یادآور ساقط کردن رژیم ستم شاهی و روی کار آمدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و حمایت همه جانبه مردم دانسته که بایستی همواره به حضور خود در صحنه های انقلاب از دستاوردهای آن که خدمات شایانی در طول چهار دهه صورت گرفته، پاسداری کنند.

**حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تعیین کننده است
استاندار هرمزگان با دعوت از مردم این استان برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار مهم و تعیین کننده است.
فریدون همتی با گرامیداشت فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: ۲۲ بهمن روز نمایش اقتدار ملت ایران است و مردم ایران در طول چهار دهه گذشته همواره پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت کرده اند و در ۲۲ بهمن سالجاری نیز شاهد حضور چشمگیر مردم در جشن چهل سالگی انقلاب خواهیم بود.
وی اظهارداشت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته با استقامت و ایستادگی، دشمنان را به زانو درآورده اند.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: مردم مومن و انقلابی این استان همگام با سایر هموطنان همچون گذشته، این بار نیز در راستای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور باشکوه و گسترده ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت.

**مردم هرمزگان ۲۲ بهمن با عزمی جدی تر در خیابان ها حاضر شوند
نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز از ملت ایران و بویژه مردم این استان خواست که در روز ۲۲ بهمن با عزمی جدی تر و مشت های گره کرده و محکم تر از همیشه در خیابان ها حاضر شده و مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب بزنند.
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی افزود: دشمن به دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن ملت ایران است و همه ما باید در کنار یکدیگر باشیم و با وحدت و همدلی مشکلات را حل کرده و دشمن را مایوس کنیم.
وی با اشاره به اهمیت حضور قشرهای مختلف مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال گفت: ملت ایران با حضور پرشورشان در این روز پاسخ دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.
امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: کشور ما در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری در عرصه های مختلف داشته و دشمن نیز از همین مساله عصبانی است .
وی با بیان این که تنها نظام‌ های مردمی هستند که موفق عمل خواهند کرد، گفت: قدرتمند ترین دولت‌ ها بدون حمایت مردم شکست خواهند خورد.

**مردم هرمزگان در ۲۲ بهمن ۹۷، افتخار دیگری از وحدت را رقم خواهند زد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز با انتشار بیانیه ای به مناسبت ۲۲ بهمن از آحاد مردم وفادار و انقلابی برای حضور آگاهانه و پرشور در این راهپیمایی دعوت کرد و گفت: مردم این استان با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی، افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم خواهند زد.
حجت الاسلام غلامعلی ارجمند افزود: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده ی جمهوری اسلامی ایران است و در این روز‌های عزیز ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص)، طومار ۲هزار و ۵۰۰ ساله ساله رژیم طاغوتی را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
وی بیان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز بار دیگر از امت همیشه در صحنه و بیدار استان همه گروه‌ ها، جریان ‌ها، حزب های سیاسی و همه آحاد، قشرها و صنف های مردم وفادار و انقلابی با تمامی سلیقه ها و گرایش ‌هایی سیاسی می‌ خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه در مسیر راهپیمایی صحنه باشکوه حضور حماسی ملی سازند.
این مسوول ادامه داد: مردم همیشه در صحنه شهر بندرعباس نیز از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه از مقابل مسجد علی بن ابیطالب در بلوار ساحلی به سمت پشت استانداری قدیم حرکت خواهند کرد و بار دیگر با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و مایوس خواهند کرد.

**حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان است
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ضمن دعوت از روحانیون معظم و معزز استان، تشکل های دینی و قرآنی و آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: دشمنان برنامه‌ریزی کرده بودند تا ما چهل سالگی انقلاب را نبینیم لذا حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکم دیگری بر یاوه گویی های دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.
حجت الاسلام علی اکبر انصاری اظهار داشت: نهضتی که امام خمینی (ره) پرچمدار و پایه گذار آن بود، توانست در روز ۲۲ بهمن غبار از چهره اسلام زدوده و سیمای حقیقی آن را پس از قرن ها به جهان تشنه عدالت بنمایاند.
وی تصریح کرد: با وجود همه ناباوری ها و تمامی تلاش هایی که در سطح بین‌‌المللی برای حفظ رژیم شاه و جلوگیری از موفقیت امام‌ انجام شد اما انقلاب اسلامی در مرحله نخست مبارزات خویش در روز ۲۲ بهمن به پیروزی رسید و از این جهت پیروزی انقلاب بیشتر به یک معجزه شبیه بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: پس از گذشت چهار دهه مقابله غرب با انقلاب، امروز سیاستمداران اروپایی و آمریکایی بر ضرورت پذیرش و تحمل واقعیت انقلاب و جایگاه جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی تاکید می کنند.
انصاری راد با بیان این که نهضتی که در ۲۲ بهمن ۵۷به پیروزی رسید، امروز برای بسیاری از ملت های جهان چراغ راه زندگی است، عنوان کرد: ۲۲ بهمن تنها نباید به عنوان روز پایانی یک رژیم سیاسی و آغازی بر حیات رژیم دیگر تلقی گردد بلکه باید از آن به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران و نقطه ای عطف در روند مبارزات ملت ایران یاد کرد.
وی یادآورشد: امروز پس از سال ها، نقاب از چهره استکبار جهانی برداشته شده و خوی استکباری آن را بیش از پیش برای ملت ها نمایان شده است، سیاست های کینه ‌ورزانه‌ای که چهار دهه، اثبات کننده این نکته است که ذات نظام سلطه استکباری است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: چهلمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ایران، فرصتی است تا با نگاهی به آن، دریابیم که ملت بزرگ ایران در قیامی خونین، برگی از تاریخ را ورق زد که اکنون ملت های دیگر صفحه های زرینی را با الگوگیری از انقلاب اسلامی بر تاریخ خود می افزایند.

** حضور گسترده خانواده بزرگ رسانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم و خانواده بزرگ رسانه ها در راهپیمایی ٢٢ بهمن ۱۳۹۷شد.
معصومه قاسمی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند راهپیمایی بیست ودوم بهمن در جهان یک پدیده بی نظیر است، هیچ کشوری در هیچ مراسمی چنین اجتماعی را در شهرهای بزرگ و کوچک به خود نمی بیند و به یاد ندارد این مخصوص شماست.
وی بیان داشت: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می شود که ۴۰ سال همراهی و پایمردی مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه عرصه ها و صحنه ها را شاهد بوده ایم، مردمی که قدر داشته های خود را از استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی می دانند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی ها مقاومت نموده و پای انقلاب بزرگ خود ایستاده اند و از آن محافظت کرده اند.
مدیرعامل خانه مطبوعات اظهارداشت: پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از جمله پزشکی ، درمانی، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته وغیره مرزهای دانش را درنوردیدند و همه این ها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
قاسمی گفت: بی تردید نظام جمهوری اسلامی ایران دستاورد خون هزاران شهید و صبر و پایداری اسطوره ای مردم رنج کشیده ای است که آرمان های بلند اندیشه ی اسلام ناب محمدی (ص) را به نیازهای پست مادی و جهاد و استقامت در مسیر حق را بر عافیت طلبی قرین ذلت ترجیح دادند.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب عظیم فرهنگی است که اصلی ترین پیام آن، بازگشت به شالوده اصیل انسانیت و حرکت بر مدار اخلاق الهی است، همانی که پیامبراسلام (ص) آن را بزرگ ترین هدف رسالت خود عنوان کردند.
مدیرعامل خانه مطبوعات هرمزگان اظهارداشت: اینک که ۴۰ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می گذرد و پژواک صدای ملت ایران در اسلام خواهی و استقلال طلبی در ورای مرزها به نیکی شنیده می شود برخی بی اخلاقی ها و حرمت شکنی ها در ساحت سیاسی کشور می تواند به حیثیت ملی لطمه وارد کند.
وی گفت: خانه مطبوعات هرمزگان با پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگزار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان، آیت الله خامنه ای از تمام مردم ولایی استان بویژه خانواده بزرگ رسانه دعوت می کند که همچون سال های گذشته با شرکت در صف های بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.

**حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن اعلام وفاداری به انقلاب است
رییس تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: ۲۲ بهمن سالروز سقوط رژیم جنایتکار و ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی است و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اعلام وفاداری به انقلاب و آرمان های رهبری است.
حجت الاسلام محمد فولادی افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به جهانیان ثابت می کند که این روز بزرگترین عید قطع دست استکبار از کشورمان است و حضور در این راهپیمایی برای اعلام وفاداری به امام راحل، مقام معظم رهبری، انقلاب و آرمان های شهداست.
وی بیان داشت: صدها هزار شهید برای به ثمر رساندن این انقلاب به شهادت رسیدند که ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی از معجزات الهی است و ملت ایران در ۲۲ بهمن یکپارچگی و وحدت و اتحاد خود را به همه دشمنان نشان خواهد داد.
رییس تبلیغات اسلامی بندرلنگه خاطرنشان کرد: راهپیمایی این روز تاریخی در بندرلنگه با تجمع راهپیمایان در میدان آموزش و پرورش و سپس حرکت به سمت پارک ساحلی کوثر این شهرستان برگزار می شود که در این راستا اطلاع رسانی های لازم جهت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در این روز حماسی انجام شده است.

**۲۲ بهمن برای ملت ایران یادآور نعمتی الهی است
رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان هرمزگان نیز با تبریک ۲۲ بهمن و دعوت از مردم استان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: ۲۲ بهمن برای ملت ایران یادآور نعمتی الهی، بی نظیر و تاریخی است که تحقق وعده الهی برای همه ی بندگان مومن، متعهد و استوار خویش است.
علی باقرزاده همایی افزود: ایام الله دهه فجر یادآور رشادت ها و جانفشانی های مردم ظلم ستیز و حق طلب ایران اسلامی در سایه رهبری داهیانه امام راحل و پیروزی شکوهمندی است که خداوند سبحان بر ملت مسلمان ایران منت گذاشت و آن را در میان ما به ودیعه نهاده است.
وی بیان داشت: اکنون پس از گذشت چهل سال از آن حادثه الهی، مردم مومن و غیور ایران با هوشیاری تمام همچون گذشته، از اسلام و انقلاب دفاع می کنند و با فتح قله های افتخار و عزت، استوار و پرخروش به راه خود ادامه می دهند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان هرمزگان اظهارداشت: ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی و بویژه خانواده بزرگ جهاد کشاورزی پس از گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عشق، تعهد و دلبستگی هرچه بیشتر به مقام معظم رهبری و آرمان های راستین انقلاب با بیداری و هوشیاری کامل در برابر دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
باقرزاده همایی گفت: جهادگران با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پایبندی خود را به آرمان های راستین انقلاب اعلام می کنند.

** پیروزی انقلاب اسلامی طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود
مدیرکل بهزیستی هرمزگان با صدور بیانیه ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم و خانواده بزرگ بهزیستی استان در راهپیمایی ٢٢ بهمن شد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود.
غلامحسین رنجبر افزود: در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از جمله پزشکی، درمانی، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و غیره مرزهای دانش را درنوردیدند و همه این ها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان داشت: دهه فجر و یوم الله ٢٢ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه در صحنه، سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران است و در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) طومار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.
مدیرکل بهزیستی هرمزگان اظهارداشت: باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بی شماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است و خانواده ی بزرگ بهزیستی نیز همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه هستند.
رنجبر گفت: اداره کل بهزیستی هرمزگان با پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگزار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان، آیت الله خامنه ای (ره) از تمام مردم ولایتمدار دعوت می کند که همچون سال های گذشته با شرکت در صفف های بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.
۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1808 بازدید

بازدید دیروز: 16919 بازدید

بازدید کل : 1824426 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر