جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶
سرویس: مقالات
 |  19/ بهمن/ 1397 - 12:29
  |   نظرات: بدون نظر
96 بازدید بازدید

تعدد احزاب به معنای کیفیت آنها نیست


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا «غلامعلی رجایی» روز جمعه در آیین افتتاحیه دفتر حزب جدید ‘اعضای جدا شده از حزب اعتماد ملی’ افزود: اگر حکومتی در داخل خودش منتقد نداشته باشد به مرور هر کاری که خودش تشخیص دهد انجام می دهد و مردم نمی توانند تک تک بر حکومت نظارت کنند، بنابراین این کار احزاب و پارلمان است که بر اجرا و عملکرد حکومت نظارت کنند.
رجایی ادامه داد: معتقدم باید چند حزب قوی و رقیب داشته باشیم و تعدد احزاب الزاما به معنی کیفیت آنها نیست، ولی تاسیس هر حزب را باید به فال نیک گرفت و آن را جهت بسط و گسترش فرهنگ سازی سیاسی تشویق کرد.
این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: اگر چه حزب جمهوری اسلامی پس از مدت کوتاهی تعطیل شد ولی آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار به تحزب معتقد بودند و شخصی مثل آیت الله بهشتی حزب را معبد می دانستند.
وی خاطرنشان کرد: حزب باید اولین هدفش خدمت به مردم و نوآوری در برنامه ها و تحویل نیروی آموزش دیده به بدنه اجرایی کشور باشد. بدیهی است نباید به اینکه احزاب به کسب قدرت چشم دارند ایرادی گرفت، اصولا این یک ارزش است و اگر احزاب ساختارمندی داشته باشیم کسب قدرت نیز به هدف خدمت صورت می گیرد.
سیام**ا.ع**

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11566 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1979954 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر