یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰
 |  16/ بهمن/ 1397 - 3:32
  |   نظرات: بدون نظر
86 بازدید بازدید

۸۲۵ پرونده امسال در زمینه گوشت تشکیل شده است


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سید یاسر رایگانی روز سه شنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: همچنین در زمینه رصد بازار مرغ ٧١۵ پرونده تشکیل و برای ۴٣ پرونده قرار صادر شده و برای ۴٣٨ پرونده حکم تخلف در حوزه توزیع مرغ صادر شده است.

* رشد ۴۵ درصدی گشت های مشترک
رایگانی اظهار داشت: امسال ٢۵ هزار و ١٠٩ مورد گشت مشترک تعزیرات با تعامل دستگاه های نظارتی برگزار شده که در مقایسه با تعداد ١٧ هزار و ٢٧۴ مورد گشت سال قبل، نشانگر رشد ۴۵ درصدی گشت ها است.
وی درباره فعالیت گشت های مشترک سازمان تعزیرات برای نظارت بر بازار گوشت و مرغ گفت: اخیرا با توافق رئیس سازمان تعزیرات و دادستان کل کشور، گشت مشترک تعزیرات و دادستانی برای نظارت بر بازار گوشت و مرغ در تهران و شهرستان ها ١٠ برابر شده است و این گشت ها در روزهای تعطیل هم بازار را رصد می کنند.

* ٩ میلیون و ۵٠٠ هزار پرونده در تعزیرات تشکیل شده است
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از سال ١٣٧۴ زمان تاسیس سازمان تعزیرات تاکنون، بیش از ٩ میلیون و ۵١۵ هزار پرونده در این سازمان تشکیل شده است.
رایگانی افزود: در ٢۴ سال فعالیت تعزیرات، ٩ میلیون و ۴۶٩ هزار و ۵۴٩ پرونده مختومه شده و ۴۶ هزار و ٨٠ فقره پرونده در حال رسیدگی است.
وی ادامه داد: از این تعداد، هشت میلیون و ۴٨ هزار و ٧۵١ پرونده مربوط به حوزه کالا و خدمات، یک میلیون و ۴١ هزار و ۵٢٠ پرونده در زمینه بهداشت، دارو و درمان و ۴٢۵ هزار و ٣۵٨ فقره پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.
ادامه دارد…
اجتمام*۳۲۲۹*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13732 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2015337 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر