یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
 |  16/ بهمن/ 1397 - 2:44
  |   نظرات: بدون نظر
76 بازدید بازدید

دشمن اعلان جنگ اقتصادی راه انداخته است


به گزارش ایرنا از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی، روز سه شنبه در نطق پیش از دستور نشست هیأت عمومی دیوان، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مردم پشتیبان و حافظ آن هستند، از قضات و کارکنان دیوان عدالت اداری خواست با حضور در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این صحنه الهی را گرمتر و پرشورتر کنند.
وی ادامه داد: همه اقدامات دولت حکایت از این دارد که انقلاب همچنان بالنده و توفنده در مسیر مستقیم و بدون هیچ انحرافی با همان اصالت اولیه و در خط امام راحل (ره) در حرکت است؛ چرا که اگر حرکت انقلاب متوقف شده بود، دیگر دشمنان نیازی به ادامه توطئه ها از جمله تحریم نمی دیدند و به اهداف خود رسیده بودند.
بهرامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی مربوط به حزب و جناح خاصی نبوده است بلکه انقلاب همه ملت علیه نظام فاسد و طاغوتی پهلوی بود که با اتکا به خداوند و پیروی از تعالیم دین مقدس اسلام و با خروش و جانفشانی ملت ایران به پیروزی رسید.
وی یادآور شد: ۴۰ سال قبل رخدادی بزرگ و بی نظیر در قرن های اخیر به وجود آمد که دنیا را تکان داد و استکبار جهانی را به وحشت انداخت. دشمنان تلاش های فراوانی کردند که مانع پیروزی انقلاب اسلامی شوند اما اراده خدا چیز دیگری بود.
رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: بعد از پیروزی هم موج ترورها، هزاران نفر را به خاک و خون کشید؛ کودتا طراحی شد و اقدامات مختلفی صورت گرفت تا این انقلاب به این سمت کشیده شود اما با عنایت خداوند و پشتیبانی مردم و هوشیاری نیروهای انقلاب همه توطئه ها خنثی شد.
بهرامی افزود: یکی از بزرگترین توطئه ها علیه انقلاب، جنگ تحمیلی بود که ملت ایران با تقدیم صدها هزار شهید و جانباز و آزاده، با چنگ و دندان از انقلاب و میهن خود حراست کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک میهن در دست دشمن باقی بماند.
وی یادآور شد: پس از آن در سال ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات، فتنه ۸۸ را به کمک فریب خوردگان داخلی طراحی و چندین ماه کشور را ملتهب کردند که در نهایت مردم در روز نهم دی ۸۸ به صحنه آمدند و سحر ساحران خنثی شد.
بهرامی افزود: خدا را سپاس می گوییم که به ما توفیق داد تا در مسیر انقلاب و در خط امام و رهبری حرکت کنیم. ملت شجاع، مقاوم در طول ۴۰ سال گذشته دشمن خود را شناخته است و در این مسیر پرفراز و نشیب ۴۰ سال است که در حمایت از انقلاب خود با سربلندی و اقتدار پیش رفته است.
رئیس دیوان عدالت اداری گفت: مسیر انقلاب روشن است و با تمسک به ریسمان الهی، حرکت در مسیر ولایت و رهبری معظم انقلاب همچنین خودباوری و اتکا به خود و پویش در مسیر اقتصاد مقاومتی پیش می رود و این راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.
اجتمام*۳۲۲۹*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17666 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2019271 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر