یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۶
 |  16/ بهمن/ 1397 - 1:26
  |   نظرات: بدون نظر
44 بازدید بازدید

توانمندسازی بالاترین خدمت به معلولان است


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز سه شنبه در دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: همه باید تلاش کرده و زمینه توانمندسازی و اشتغال افراد معلول جامعه را فراهم کنیم تا آنان بتوانند به فردی کارآفرین تبدیل شوند تا علاوه بر اشتغال آفرینی برای خود دست دیگر همنوعان خود را نیز بگیرند.
وی یادآور شد: توانند سازی این افراد به مراتب خدمتی بالاتر از کمک ها و حمایت های مادی است، ضمن اینکه این کار موجب حفظ شان و کرامت آنان نیز می شود.
آیت الله حسینی شاهرودی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند نگاه جدی و عمیق است، افزود: باید در زمینه جلوگیری از آسیب های اجتماعی در سطح کشور فعالیت های گسترده پیشگیرانه انجام شود.
وی اظهار داشت: در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی زمانی موفق خواهیم بود که عوامل پیدایش آسیب‌های اجتماعی و معلولیت‌ ها بصورت کامل از بین برود.
به گزارش ایرنا، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور وحید قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور، خانه حمایتی سالمندان در سنندج افتتاح شد.
دیدار با استاندار کردستان و بازدید از مرکز نگهداری سالمندان، اورژانس اجتماعی ۱۲۳ و کمپ های ترک اعتیاد از دیگر برنامه های قبادی دانا است.
۷۳۴۸ / ۳۰۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13871 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2015476 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر