شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷
 |  26/ دی/ 1397 - 1:22
  |   نظرات: بدون نظر
18 بازدید بازدید

قاچاقچی لیر در آذربایجان غربی ۶۳۰ میلیون ریال جریمه شد


محمد اقوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این قاچاقچی قصد داشت ۵۳ هزار لیر را به خارج از کشور منتقل کند.
وی اضافه کرد: ماموران گمرک سرو طی بازرسی از خودروهای عبوری، به یکی از مسافران خروجی مشکوک و در بازرسی از این فرد، ۵۳ هزار لیر ارز خارجی را کشف کردند.
وی اظهار داشت: پس از ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه، عامل قاچاق لیر محکوم به پرداخت جریمه شد.
وی ادامه داد: با هدف ایجاد تلاطم بیشتر در بازار، افراد زیادی اقدام به قاچاق ارز به دیگر کشورها می کنند که جلوگیری از این امر در دستور کار پلیس و تعزیرات حکومتی قرار گرفته است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از دستگیری قاچاقچی ۸۲۰ باکس سیگار خارجی در میاندوآب خبر داد و بیان کرد: پس از معرفی این فرد به شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان، متهم این پرونده نیز علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۴۳۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
به گزارش ایرنا تعزیرات حکومتی مرجع رسمی رسیدگی به پرونده های قاچاق ارز و کالا به شمار می رود؛ قاچاق یورو، دلار و لیر از جمله موارد قاچاق ارز در آذربایجان غربی محسوب می شود.
آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به شمار می رود که سالانه دهها میلیارد ریال محکومیت برای قاچاقچیان در این استان اعمال می شود.
۸۱۳۷/۷۱۲۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7196 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1640539 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر