یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۹
 |  18/ دی/ 1397 - 3:40
  |   نظرات: بدون نظر
69 بازدید بازدید

پیگیری حقوق حیوانات از مصادیق حق بر محیط زیست است


به گزارش ایرنا از معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری، علی اکبر گرجی روز سه شنبه افزود: شهروندان می توانند پیشنهادات خود درباره تدوین لایحه جامع حمایت از حقوق حیوانات را حداکثر تا پایان دی ماه جاری به صورت مکتوب به معاونت ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی ارسال کنند.
وی یادآور شد: پیرو جلسه مبسوطی که با فعالان، اعضای سازمان های مردم نهاد و کنش گران عرصه حقوق حیوانات برگزار شده است، تلاش خواهیم کرد طی مدت کوتاهی لایحه جامع حمایت از حقوق حیوانات را با همکاری صاحب نظران این عرصه تدوین کنیم.
معاون ارتباطات و پیگری اجرای قانون اساسی تصریح کرد: بدون همکاری تمام کنش گران این عرصه لایحه ای که تدوین خواهد شد واجد جامعیت و کلان نگری لازم نخواهد بود به همین دلیل ضروری است تا همه فعالان و دلسوزان حوزه حقوق حیوانات پیشنهادات خود را در اختیار معاونت ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی قرار دهند تا در تدوین ویرایش اولیه لایحه مدنظر قرار گیرد.
گرجی اضافه کرد: پس از دریافت همه پیشنهادات و بررسی آنها، لایحه اولیه آماده خواهد شد و از طریق تارنمای معاونت حقوقی ریاست جمهوری در دسترس عموم قرار می گیرد تا همگان بتوانند به بررسی و نقد آن بپردازند.
معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی افزود: با توجه به سیاست رئیس جمهوری و دولت دوازدهم در ارتباط همه جانبه و وثیق با سازمان های جامعه مدنی، تلاش خواهیم کرد نقش معاونت ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی در تدوین لایحه فقط نقش هماهنگی باشد و در حوزه محتوا، دیدگاه های کنش گران مدنی در لایحه تجلی یابد.
اجتمام*۳۲۲۹*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17986 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2019591 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر