یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۳
 |  10/ دی/ 1397 - 3:49
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

متخلفان بازار ٧٠ هزار میلیارد ریال جریمه شدند


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سید یاسر رایگانی روز دوشنبه در نشست خبری درباره گزارش عملکرد تعزیرات در ٩ ماه نخست امسال افزود: ٢٧٩ هزار و ٣۶۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات و تخلفات صنفی تشکیل شده است و متخلفان به پرداخت ٣۵ هزار میلیارد ریال جریمه محکوم شدند همچنین در زمینه تخلفات بهداشت، دارو و درمان ٣۴ هزار و ۶٠۴ پرونده تشکیل و متخلفان ١۵۵ میلیارد ریال جریمه شدند.
رایگانی اظهارداشت: در حوزه قاچاق کالا و ارز ۵٠ هزار و و ٨۶۶ پرونده در تعزیرات تشکیل شده است و متخلفان در حوزه قاچاق بیش از ٣٣ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.
سخنگوی تعزیرات اضافه کرد: در بخش اجرای احکام نیز ٣۵۵ هزار و ٣۴٨ پرونده به تعزیرات وارد شده است که میزان وصول جریمه بیش از ٣ هزار میلیارد ریال بوده است.
رایگانی درباره آخرین وضعیت پرونده های شرکت های لبنیات گفت: از مجموع ٣٠ پرونده شرکتهای لبنیات در سراسر کشور، پنج پرونده در شعب تجدید نظر در حال رسیدگی است و یک پرونده در شعبه عالی تجدید نظر قرار دارد.
وی افزود: یک پرونده به ارزش سه میلیارد و ٧٠٢ میلیون ریال اجرای حکم شده است و دو پرونده به ارزش ٣٠٠ میلیارد ریال و ١١٧ میلیارد ریال در مرحله اجرای احکام قرار دارد.
رایگانی اظهار داشت: دو پرونده شرکت لبنیات رأی برائت گرفت، سه پرونده خارج از صلاحیت رسیدگی در تعزیرات است و ١۵ پرونده در حال رسیدگی و دریافت پاسخ استعلام از مراجع ذیصلاح است.
سخنگوی سازمان تعزیرات خاطرنشان کرد: سیاست سازمان تعزیرات به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات این است که با کسانی که دستورات ستاد تنظیم بازار را رعایت نمی کنند با ملاحظات مختلف از جمله حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری و کارگران برخورد کند.
ادامه دارد …
اجتمام * ٣٢٢٩

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11408 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2013013 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر