یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۹
 |  8/ دی/ 1397 - 11:48
  |   نظرات: بدون نظر
59 بازدید بازدید

متخلفان اقتصادی استان افزون بر ۳۳۷ میلیارد ریال محکوم شدند


حیدر میرزایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت ۹ هزار و ۴۷۳ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان وارد که ۹ هزار و ۴۵۱ پرونده رسیدگی و مختومه شد.
وی ادامه داد: در حوزه مختومه کردن پرونده ها در اجرای احکام ادارات تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان رشد ۳۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع پرونده های وارده چهار هزار و ۹۵۹ فقره به حوزه کالا و خدمات، چهار هزار و ۱۴۱ پرونده به قاچاق کالا و ارز و ۳۷۳ فقره به حوزه بهداشت و درمان اختصاص داشت.
وی افزود: پرونده های قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.
میرزایی گفت: در این مدت در اجرای احکام بویژه وصولی جرائم نسبت به محکومیت صادره نیز عملکرد اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان موفقیت آمیز بوده به طوری که در حوزه قاچاق کالا رتبه نخست کشوری را از آن خود کرد.
وی بیان کرد: در کنار برخورد با متخلفان اقدامات پیشگیرانه نیز در دستور کار این اداره کل قرار گرفت و ۱۹ نفر از محکومان به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) مورد عفو رهبر معظم انقلاب قرار گرفتند.
۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 13687 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2015292 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر