جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴
 |  27/ آذر/ 1397 - 12:32
  |   نظرات: بدون نظر
65 بازدید بازدید

استفاده از فناوری نوین در بازرسی زندانیان موادمخدر ضروری است


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: ساماندهی و نظارت دقیق بر کمپ های ترک اعتیاد باید با دقت بیشتر و هدفمند انجام شود چرا که اگر این اقدامات در کمپ ها مطابق با اصول نباشد افراد بعد از خروج از این مراکز دوباره به سمت اعتیاد کشیده خواهند شد.
وی یادآوری کرد: تقویت کنگره ۶۰ در راستای درمان معتادان و سایر کمیته های فعال در استان زنجان مورد توجه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر باشد چون مواد مخدر موضوع مهمی به شمار می رود و باید همه ارگانها و نهادها در این زمینه اهتمام داشته باشند.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی، توجه به حوزه پیشگیری و درمان معتادان را مهم و کاربردی برشمرد و ادامه داد: اگر در حوزه پیشگیری عملکرد خوبی داشته باشیم نباید با افزایش جمعیت معتادان در استان زنجان مواجه شویم.
وی اظهارداشت: پیگیری موارد مربوط به معتادان کاری سخت و پرتلاشی است و ما هم حرف های زیادی در این بخش داریم با توجه به اینکه معتادان انسانهای خاصی هستند با اعمال و رفتار خود آثار و مشکلاتی برای خانواده هایشان بوجود می آورند.
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می تواند با تهیه کلیپ های آموزشی و اقدامات پیشگیرانه برای آگاهی بخشی خانواده ها از آثار سو مصرف مواد مخدر از طریق صدا و سیما اطلاع رسانی کنند.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی متذکر شد: نجات معتاد نجات جامعه است که برای تحقق این امر سرعت و اقدامات جدی می تواند نقش موثری ایفا نماید.
۹۵۰۵/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3699 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1624370 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر