شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱
 |  26/ آذر/ 1397 - 2:57
  |   نظرات: بدون نظر
63 بازدید بازدید

مشارکت مردم در بازرسی ضامن اجرای حقوق عمومی است


معصومه مرادیان روز دوشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین با اشاره به اهمیت نقش بازرسی در تصمین حقوق عمومی مردم،افزود: اقتدار بازرسی را باید در عملکرد میز خدمت، رسیدگی به شکایات و تظلمات، مبارزه با فساد اداری و نظارت بر حسن اجرای وظایف جستجو کرد.
وی اضافه کرد: نگاه مدیران استان باید در انجام وظایف اداری تغییر یابد تا وضع خدمت رسانی به مردم بهبود یابد.
مرادیان تاکید کرد: البته شورای معاونان وزارت کشور چندی پیش طی نشستی تخصصی عنوان کردند که استان قزوین در راستای خدمت رسانی به اقشار مختلف اجتماعی اتفاقات خوبی رقم زده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری قزوین با بیان اینکه در تصمیم گیری های حقوقی قاطعانه عمل خواهیم کرد،اظهار داشت: بازرسی استانداری نهادی مستحکم در برابر تظلمات و ناحقی‌ها است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان قزوین نیز در این دیدار گفت: رسانه‌ها در انعکاس و پیوند مطالبات مردم و مدیران نقش بسزایی دارند که این ظرفیت می تواند در پیشبرد اهداف حقوق شهروندی و تضمین حقوق عامه موثر باشد.
علی حیدر شاه حسینی افزود: یکی از کارکردهای مهم رسانه در ارتقای سطح کیفی نظام اداری، پیوند و تحکیم روابط جامعه در قالب سمن‌ها، احزاب و گروه های اجتماعی است.
وی یادآور شد: آموزش حقوق شهروندی و تببین آن برای جامعه از مهم ترین وظایف رسانه است که مدیران باید با حمایت از آن برای تحقق این وظیفه همکاری لازم داشته باشند.
۹۹۲۵*۳۰۱۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5306 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1638649 بازدید

افراد آنلاین: 1 نفر