جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
 |  26/ آذر/ 1397 - 8:13
  |   نظرات: بدون نظر
53 بازدید بازدید

اجازه نمی دهیم سودجویان شب یلدا را به کام مردم تلخ کنند


علیرضا حسن پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: طرح ویژه تعزیرات به مناسبت پیشگیری از گرانفروشی در ایام منتهی به شب یلدا از روز گذشته آغاز و تا یکم دی ادامه دارد.
وی اضافه کرد: در این طرح وضعیت کالاهای مورد استفاده در شب یلدا شامل شیرینی، میوه و آجیل و خشکبار توسط بازرسان بررسی می شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان ادامه داد: به منظور پیشگیری از دست به دست شدن میوه بین دلالان و افزایش نرخ میوه مقرر شده بود که بازرس در میدان میوه و تره بار مستقر شود.
حسن پور ادامه داد: نشستی با اتحادیه های شیرینی، میوه و آجیل و خشکبار و بازرسان اتاق اصناف برگزار و هشدارها و توصیه های لازم ارایه می شود.
وی یادآوری کرد: پیشتر مشکلاتی در زمینه محاسبه وزن جعبه شیرینی وجود داشت در حالیکه قنادی ها باید با رعایت اصل خالص فروشی، وزن جعبه شیرینی را از مجموع وزن کالا کسر و قیمت نهایی را بر این اساس ارزیابی کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: رعایت نکردن این مولفه به معنای کم فروشی تلقی شده و پس از برخورد و مجازات متخلفان شاهد کاهش این نوع تخلف ها بودیم.
حسن پور تاکید کرد: تعزیرات حکومتی در طرح ویژه شب یلدا، پرونده های تخلف را بدون نوبت رسیدگی کرده و بدون هیچگونه تخفیف ، اشد مجازات را برای آنها در نظر می گیرد.
وی گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند از طریق شماره تماس ۳۲۵۲۳۴۴۲ ، تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صنعت ، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir موضوع را گزارش دهند.
۷۵۲۶/۲۰۸۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 991 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1634334 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر