شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۶
 |  25/ آذر/ 1397 - 3:58
  |   نظرات: بدون نظر
44 بازدید بازدید

سازمان حمایت: ۹۷۱ پرونده تخلف لوازم خانگی در ۸ ماه تشکیل شد


به گزارش یکشنبه تارنمای وزارت صنعت، معدن و تجارت، «محمدحسین موحدنژاد» ارزش تخلف پرونده های تشکیل شده را ۳۴۶ میلیارد و ۱۷ میلیون و ۸۳۰ هزار ریال عنوان کرد که برای رسیدگی به اداره های کل تعزیرات حکومتی استان های مربوط ارسال شده است.
وی درباره کنترل و نظارت بر وضعیت بازار لوازم خانگی در هشت ماهه امسال افزود: با وجود رکود نسبی تقاضا در بخش کالاهای خانگی، عمده واحدهای عرضه کننده به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه و نوسان نرخ ارز و به تبع آن افزایش قیمت تمام شده محصولات درصدد افزایش قیمت محصولات بودند.
این مسئول از هموطنان خواست برای مشارکت در زمینه نظارت بر بازار، ضمن دریافت فاکتور معتبر از فروشندگان لوازم خانگی، گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایت مردمی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها منعکس کنند.
به گزارش ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت اوایل آذرماه در بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی اعلام کرد: با توجه به فراهم شدن فرصت مناسب در زمینه تولید لوازم خانگی در کشور و توانایی تامین در این بخش، به واردات نیازی نداریم.
«رضا رحمانی» افزود: مهمترین خواسته فعالان صنفی در زمینه لوازم خانگی تسهیل امور است و خدمت رسانی و تولید در هیچ صورتی نباید حتی در تعطیلات رسمی کشور تعطیل شود.
وی گفت: بخش زیادی از مواد اولیه تولیدکنندگان لوازم خانگی همچون پتروشیمی و فولاد در داخل تامین می شود و در این زمینه ها کمبودی وجود ندارد.

اقتصام*۳۰۶۵*۱۹۶۱*

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3961 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1637304 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر