جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۴
سرویس: مقالات
 |  23/ آذر/ 1397 - 3:04
  |   نظرات: بدون نظر
113 بازدید بازدید

آمریکا با فشار روانی قصد سیطره بر کشور را دارد


به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته مرکز استان اظهار داشت: فشار اقتصادی و روانی هیچ تاثیری در سست شدن اراده ملت بر ایستادگی در برابر ظلم استکبار نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه تهدید و تحریم علامت قدرت دشمنان نیست، افزود: دشمن ضعیف است اما نباید غافل شویم زیرا که مکر و حیله اش از بین نمی رود و ممکن است زهر خود را بریزد.
وی گفت: مسولان نظام باید با روحیه جهادی و انقلابی همیشه آماده باشند و با روشنکری وامید دادن به مردم از مسائل اصلی غافل نشوند.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: امروز این دو مرکز دینی و علمی ارتباط خوبی با هم دارند و بنابراین باید ضمن حفظ اتحاد با حضور عالمانه به علوم روز مجهز شوند.
وی با تاکید بر اینکه ارتباط مستمر و منظم حوزه و دانشگاه نباید کمرنگ شود، گفت: دانشجویان و طلاب باید با هم در تعامل باشند و الزامات جامعه را به صورت عمقی آسیب شناسی کنند و راهبرد ارائه دهند زیرا که دشمن می خواهد بین این دو جدایی بیندازد.
وی افزود: دانشجوبان و طلاب باید با هم در تعامل باشند و الزامات جامعه را به صورت عمقی آسیب شناسی کنند و راهبرد ارائه دهند تا ارتباطشان کمرنگ نشود.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه گفت: فراموش کردن مسائل اصلی، بزرگ کردن مسائل حاشیه ای و سرکار آوردن نااهلان و کنار زدن شایستگان را چهار نشانه و عامل سقوط دولت ها اعلام کرد.
وی افزود: گاهی شنیده می شود که افرادی با ادعاهای نابه‌جا خود را سخنگوی امام زمان معرفی می‌کنند که باید از افتادن در دام این افراد جلوگیری کرد.
امام جمعه بجنورد با اشاره به دیده شدن برخی بداخلاقی ها در بین مدیران، این امر را ناپسند دانست و گفت: باید به جای این کارها به مسائل کلان توجه کنیم و پروژه های روی زمین و وضع اشتغال و بیکاری را درمان کنیم.
وی با بیان اینکه این استان ظرفیت ها و قابلیت های خوبی دارد، بر برگزاری هر چه ساده تر شب یلدا و مدیریت برنامه های شاد تاکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی متذکر شد: باید مواظب برنامه هایی که اجرا می شود باشیم تا آبروی استان نرود.
ط/ ۶۰۴۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11080 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1979468 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر