جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸
 |  18/ آذر/ 1397 - 2:03
  |   نظرات: بدون نظر
42 بازدید بازدید

حکم اعدام باقری درمنی در دیوان عالی تایید شد


به گزارش خبرنگار قضایی ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای روز یکشنبه در صد و سی و چهارمین نشست خبری، اسامی اخلالگران نظام اقتصادی را که حکم آنان در دادگاه قطعی شده است، اعلام کرد.
وی گفت: در این فاصله زمانی از نشست خبری قبل، تعدادی از افرادی را که فساد مالی داشتند و احکام آنان قطعی شده است، اعلام می کنم که برخی را بر اساس قانون و بعضی هم الزام است که بیان کنیم.
اژه ای اضافه کرد: در شیراز، امیرکمالی سروستانی فرزند محمدحسین به ٢٠ سال حبس و ضبط اموال نامشروع، منوچهر پورفرد فرزند عبدالله، اسماعیل نصراللهی فرزند حمزه به اتهام إخلال در نظام اقتصادی به ١٠ سال حبس و رد مال کسب شده از این طریق، عسکر (افرا) برانی فرزند نادعلی به پنج سال حبس، حسن مظاهری فرزند شاه میرزا، مهدی رضایی فرزند رمضان به سه سال حبس، ناصر حبیبی نسب فرزند منصور به یک سال حبس محکوم شدند.
به گفته وی، محسن رنجبر به جرم ارتشا در شیراز به ٧ سال و ٦ ماه حبس و ٧٤ ضربه شلاق محکوم شد.

* تا ١٥ سال حبس برای شهردار و اعضای شورای شهر مرودشت
محسنی اژه ای در بخش دیگری از سخنانش درباره پرونده های استان فارس گفت: حکم بدوی رئیس شورا و اعضای شورای شهر، ١٩ پیمانکار و شهردار مرودشت صادر شده است که به خاطر بدوی بودن حکم از بیان جزئیات حکم معذورم. اما تا ١٥ سال حبس برای آنها حکم بریده شد. حکم پرونده آبفای شیراز هم در دادگاه بدوی صادر شده است.
معاون اول قوه قضاییه درباره بقیه پرونده های اقتصادی رسیدگی شده در تهران و حکم هایی که قطعی شد، اظهارداشت: محمود مقدم فر فرزند احمد به جرم معاونت در جعل و پرداخت رشوه به ٧ سال و یک ماه حبس، جزای نقدی، رد مال و حسن نامدار فرزند علی به اتهام اخذ رشوه و جهل سند به ٥ سال حبس و ٧٠ ضربه شلاق محکوم شد.
ادامه دارد…
اجتمام*٧٣٢٩*١١٩٣*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10872 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1979260 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر