جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۹
 |  13/ آذر/ 1397 - 1:27
  |   نظرات: بدون نظر
56 بازدید بازدید

سازمان سنجش نحوه برگزاری آزمون وکالت را تایید کرده است


به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، مرتضی شهبازی نیا روز سه شنبه در نشست خبری افزود: کلید آزمون وکالت هنوز در اختیار اتحادیه کانون وکلا قرار نگرفته است و تا پیش از انتشار رسمی کلید سوالات این آزمون نمی توانیم در خصوص اشکالات احتمالی آن اظهارنظر کنیم.
وی ادامه داد: ایرادهای مطرح شده به نسبت سال های گذشته بسیار کم است و سوال اشتباه تقریبا در این دوره منعکس نشده است.
شهبازی نیا اظهار داشت: اینکه سوال اختلافی داریم هنوز مشخص نیست و سوال اختلافی زمانی است که دو گزینه صحیح باشد و اینکه احتمال صحت دو گزینه وجود داشته باشد نیز در این سوال هایی که غیررسمی منتشر شده و ما دیدیم، نبود.
رئیس اتحادیه وکلا گفت: اگر احیانا سوالی اشتباه باشد، هیچ ابایی نداریم سوال را خارج کنیم. سابقا هم انجام شده و بوده که سوالی اشکال یا ایراد فنی داشته و آن سوال کنار گذاشته شده است. حتی اینکه اگر سوالی اختلافی بوده هر دو گزینه را گزینه قابل قبول اعلام کرده ایم.

* کانون های وکلا خودگردان هستند
وی اظهار داشت: نهاد وکالت به عنوان نهاد مدنی، مدافع حاکمیت قانون است و تلاش دارد ارزش های حقوق بشری، حقوق شهروندی و مردم سالاری در جامعه محقق شود.
کانون های وکلا خودگردان هستند، بودجه عمومی ندارند و از طریق حق عضویت اعضا اداره می شوند؛ بنابراین با محدودیت های مالی خیلی جدی روبرو هستیم.
ادامه دارد…
اجتمام*٣٢٢٩*۱۸۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2229 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1622900 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر