جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۵
سرویس: مقالات
 |  13/ آذر/ 1397 - 12:39
  |   نظرات: بدون نظر
74 بازدید بازدید

خواسته های احزاب سیاسی هرمزگان باید استانی باشد


به گزارش ایرنا، بهروز اکرمی روز سه شنبه در نشست با نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی استان هرمزگان، اظهار داشت: نمایندگان حزب ها باید میدان دار فعالیت در این استان باشند و اجازه میدان داری گروه های ناشناس با اهداف سوء را ندهند.
وی بر ضرورت تعیین تکلیف هیئت مدیره خانه احزاب تاکید کرد و افزود: این که چهار ماه از راه اندازی خانه احزاب می گذرد اما هنوز فعالیت این خانه آغاز نشده، پسندیده احزاب استان نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان هم چنین از لزوم حضور نمایندگان خانه احزاب در نشست های متعدد استان خبر داد.
اکرمی ادامه داد: پس از تعیین هیئت مدیره، خانه احزاب نمایندگانی برای حضور در نشست های مختلف معرفی کند تا بتوان از مشورت این تشکل در توسعه استان هرمزگان بهره گرفت.
معاون استاندار هرمزگان توصیه کرد: حزب ها و تشکل های سیاسی با فعالیت گسترده خود ثابت کنند که فعالیت آنها تنها محدود به زمان انتخابات نیست و در دیگر زمان ها نیز فعال هستند.
به گفته اکرمی امسال هیچ انتخاباتی برگزار نمی شود و در صورت گسترش فعالیت های احزاب نمی توان به فعالیت آنها برچسب انتخاباتی زد.
به گزارش ایرنا، نشست قبلی نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی استان هرمزگان مردادماه امسال با حضور فریدون همتی برگزار شد که در این نشست نمایندگان احزاب دغدغه‌ها و خواسته‌ هایی از جمله لزوم توجه به شایسته سالاری، استفاده از مدیران جوان و بانوان و بکارگیری نیرو‌های اهل سنت، اشتغال بومی ها، مبارزه با فساد و تبعیض را مطرح کردند.
۹۸۸۷/۲۰۹۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4804 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1733843 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر