جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۳
 |  13/ آذر/ 1397 - 11:27
  |   نظرات: بدون نظر
58 بازدید بازدید

حفظ وحدت تنها راه غلبه بر مشکلات است


به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز سه شنبه در نشست با مسئولان محلی رفسنجان و بخش صفائیه با اشاره به اینکه حقیقتا مردم ایران فداکارترین ملت دنیا هستند افزود: حاکمیت و مسئولان وظیفه خدمت بی منت به مردم را دارند.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت دادگستری استان کرمان و وقوه قضائیه بر این است که عدالت در دسترس شهروندان قرار گیرد و راه اندازی مجموعه های قضایی در مناطق دور و کمتر توسعه یافته نیز با این هدف صورت می گیرد.
وی ادامه داد: تمام مجوزهای لازم برای راه اندازی حوزه قضایی بخش صفائیه رفسنجان توسط ریاست محترم قوه قضائیه صادر شده و دادگاه عمومی صفائیه در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.
موحد اظهار داشت: امیدواریم با فراهم شدن زیرساخت های اولیه توسط مسئولان محلی بخش صفائیه رفسنجان، دادگاه این بخش در دهه ی مبارک فجر افتتاح شود.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمدی، رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان نیز گفت: باتوجه به حجم بالای پرونده ها در صفائیه (نوق رفسنجان) و همچنین بعد بالای مسافت و خطرناک بودن جاده نوق به رفسنجان، راه اندازی دادگاه در این بخش ضرورت دارد.
بخش صفائیه دارای ۲۲ هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت است که با راه اندازی دادگاه عمومی بخش صفائیه، روزانه از ترددهای زیادی که با هدف انجام امور اداری و قضایی به رفسنجان صورت می پذیرفت جلوگیری خواهد شد و این منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه های شهروندان می شود.
۳۰۲۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12143 بازدید

بازدید دیروز: 14605 بازدید

بازدید کل : 1980531 بازدید

افراد آنلاین: 6 نفر