جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰
سرویس: مقالات
 |  13/ آذر/ 1397 - 11:59
  |   نظرات: بدون نظر
203 بازدید بازدید

حاشیه ‌نگاری ایرنا از استقبال مردم شاهرود


به گزارش ایرنا، رییس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه شاهرود، مورد استقبال آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان و دیگر مسئولان استانی قرار گرفت.
هواپیمای حامل رییس جمهوری به مقصد فرودگاه شاهرود، با اندکی تاخیر به زمین نشست.
پس از مراسم استقبال از رییس جمهوری و سخنان کوتاه دکتر روحانی، کاروان تدبیر و امید از فرودگاه به سمت ورزشگاه تختی شاهرود حرکت کردند.
استقبال از دکتر روحانی و هیات همراه در سفر به شاهرود، پرشور بود به گونه ای که ازدحام جمعیت و ابراز علاقه آنان به کاروان تدبیر و امید، موجب تاخیر در رسیدن حجت الاسلام روحانی به ورزشگاه شد.
خیابان های منتهی به ورزشگاه نیز مملو از جمعیتی بود که خود را برای شنیدن سخنان رییس جمهوری، به این ورزشگاه رسانده بودند و شماری از مردم نیز به دلیل نبود فضا در داخل ورزشگاه، از طریق بلندگو در بیرون ورزشگاه، سخنان رییس جمهوری را می شنیدند.
پیش از سخنان دکتر روحانی، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان و امام جمعه شاهرود مطالبی در خصوص ظرفیت و مشکلات استان سمنان بیان کردند.
بیش از ۱۳۰ نفر از خبرنگاران رسانه های استان سمنان، به منظور پوشش خبری سخنرانی رییس جمهوری در جایگاه مخصوص خبرنگاران در ورزشگاه تختی حضور داشتند.
شماری از مردم شاهرود که در مراسم استقبال از رییس جمهوری حضور داشتند، پیام حضور خود در نخستین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به این شهرستان را همدلی و حمایت از رئیس جمهوری عنوان کردند.
جمعیت ایل های بزرگ عشایری و ورزشکاران استان سمنان نیز با لباس های اصیل عشایری و ورزشی خود جلوه ویژه ای به ورزشگاه تختی بخشیدند.
‘ صل علی محمد ، یاور رهبر آمد ‘ ، ‘دسته گل محمدی ، به شهر ما خوش آمدی’ ، ‘سردار تدبیر دوست داریم’ ، ‘فرزند استان سمنان به شاهرود خوش آمدی’ ، ‘درود بر روحانی ، درود بر روحانی ‘ از شعارهایی بود که توسط گروه های مختلف مردمی در استقبال از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید سر داده می شد.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه وارد استان سمنان شد و تا فردا برنامه های مختلفی در این استان دارد.
به گزارش ایرنا، سخنرانی مردمی در جمع مردم شاهرود، شرکت در اجلاس سراسری نماز، سخنرانی به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان استان و حضور در شورای اداری استان سمنان از جمله برنامه های رئیس جمهوری در این سفر دو روزه است.
همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان سمنان ، جمعی از وزرای کابینه روحانی نیز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرای ده ها طرح مختلف به شهرستان ها سفر خواهند کرد.
روحانی پیش از این در فروردین ماه ۹۵ همراه با کاروان تدبیر و امید به استان سمنان سفر کرده بود.
۷۳۳۹/۶۱۶۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 2410 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1752340 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر