یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
سرویس: مقالات
 |  7/ آذر/ 1397 - 7:20
  |   نظرات: بدون نظر
115 بازدید بازدید

سردشت از قربانیان حقوق بشر آمریکایی است


به گزارش ایرنا، سردار حبیب شهسواری روز چهارشنبه در دیدار با سران عشایر و طوایف روستای « بیوران » سردشت با بیان اینکه دشمن ایستادگی مردم این شهر را در جنگ تحمیلی تحمل نکرد، افزود: استکبار جهانی در جنگی نیابتی بمب های شیمیایی را بر سر کودکان، زنان و مردم بی گناه سردشت ریخت تا ننگی همیشگی بر پیشانی ابرقدرت های حامی صدام برجا بماند.
وی با تقدیر از استقامت و رشادت مرزداران این شهرستان، اظهار داشت: مردم سردشت در انجام عملیات برون مرزی و دفاع از مرزها نقش بی نظیری ایفا کرده اند که عملیات نصر ۵ و ۷ و سایر عملیات بزرگ از نمونه های بارز آن است.
سردا شهسواری اضافه کرد: مردم غیور این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان اسلامی هرگز این شهر را ترک نکردند و حماسه ای ماندگار را از خود به یادگار گذاشتند و موجب سرافرازی آزادی خواهان جهان شدند.
وی با اشاره به نقش بسیج در دفاع از انقلاب، گفت: بسیج که توسط امام راحل راه اندازی شد، شجره طیبه الهی از نهال نورس انقلاب بود که با امضای مجاهدان عالم، درخت تنومندی شد و تفکر آن عراق را از شر داعش و سوریه را هم از طمع استثمار رها کرد و در یمن میدان دار مرتجعان عرب و استکبار است.
سردار شهسواری با بیان اینکه چهل سال ایستادگی سبب به وجود آمدن امنیت پایدار در منطقه شده است، گفت: نیروهای نظامی ایران اسلامی شمشیر برنده ای در برابر هرگونه تجاوز معاندان هستند و اراده امت نیز بر این است که تفکر هرگونه تجاوزی را به مرزهای کشور در نطفه خفه کند.
وی ادامه داد: رفتار ما با کشورهای همسایه از روی محبت، صمیمیت، مهربانی و احترام متقابل است و دست دوستی را بر اساس منافع ملی کشور و اسلام به سوی آنان دراز می کنیم.
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: استکبار جهانی هیچگاه از دشمنی خود در برابر کشور ما فروگذاری نکرده است و با ابزارهای اقتصادی و رسانه ای سعی در بزرگنمایی برخی نواقص دارد اما مردم و مسوولان باید با عزمی راسخ در برابر این حیله ها ایستادگی کنند تا مغلوب جنگ نرم افزاری دشمن نشوند.
وی با اشاره به اقدامات سپاه در رفع محرومیت از چهره مناطق محروم کشور اضافه کرد: سالانه از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف مدرسه سازی، پل سازی، آسفالت، آبرسانی و ده ها طرح دیگر هزینه می شود تا بخشی از محرومیت ها در مناطق مرزی و کم برخوردار برداشته شود.
وی ادامه داد: در کنار رفع محرومیت ها با مجموعه کمیته امداد قراردادی به امضا رسیده است که پس از رفع موانع اداری ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ساخته می شود.
در این دیدار که در مسجد روستای بیوران سفلی برگزار شد معاون مردم یاری و محرومیت زادیی قرارگاه حمزه سید الشهدا شمالغرب کشور، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان نیز حضور داشتند.
در ادامه این مراسم از پنج جهادگر بسیجی این روستا نیز قدردانی شد.
سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با اقلیم کردستان عراق است.
۷۵۶۲/۶۱۸۵/۳۰۷۲

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12674 بازدید

بازدید دیروز: 17843 بازدید

بازدید کل : 1900211 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر