جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷
 |  26/ آبان/ 1397 - 8:37
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید بازدید

کاهش آسیب های اجتماعی با آگاهی مردم از حقوق عامه فراهم می شود


به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در سفر به بخش سجاسرود و دیدار با امام جمعه این شهر افزود: دستگاه قضایی استان از ارشاد و راهنمایی های ائمه جمعه برای رسیدن به دادرسی عادلانه بهره خواهد برد.
وی با بیان اینکه ائمه جمعه محور فعالیت های فرهنگی است، یادآوری کرد: توجه به این امر مهم و کنترل آسیب های اجتماعی، مانع تشکیل پرونده های قضایی در محاکم خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان توجه به حوزه اخلاق را مهم برشمرد و اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از پرونده های این حوزه قضایی به موضوع بی توجهی به حقوق مردم بر می گردد و با پیشینه خوبی که این بخش دارد انتظار داریم با تلاش مسئولان این میزان پرونده ها کاهش یابد.
حجت الاسلام صادقی نیارکی ادامه داد: فرهنگ سازی و آگاهی مردم به حقوق عامه زمینه را برای کاهش مشکلات، آسیب های اجتماعی و ورود پرونده به دستگاه قضایی فراهم می کند.
وی، خدمت به مردم و حل مشکلات آنها بعد از انجام واجبات را بزرگترین توفیق و نعمت الهی برای خدمتگزاران نظام دانست و تاکید کرد: باید قدردان این نعمت باشیم.
در ادامه این دیدار امام جمعه سجاسرود ضمن تقدیر و تشکر از تعامل ارزشمند دستگاه قضایی استان با ائمه جمعه گفت: دستگاه قضایی در برخورد جدی با اخلال گران قدم های بسیار ارزشمندی برای افزایش امنیت جامعه برداشته که امیدواریم با این اقتدار و با اعمال قانون فضای جامعه امن و در آرامش باشد.
همچنین در ادامه این سفر رئیس کل دادگستری استان زنجان ضمن دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگاه بخش سجاسرود و قدردانی از زحمات و تلاش های همکاران این حوزه قضایی گفت: مسائل و مشکلاتی در ایتن حوزه وجود دارد و همه سعی و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا در جهت رفع این مشکلات اقدامات موثری انجام دهیم.
در این دیدار بختیاری رئیس دادگاه بخش سجاسرود گزارشی از عملکردحوزه قضایی خود ارائه داد و همچنین نماینده کارکنان این دادگاه نیز در یک فضای بسیار صمیمی به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.
۹۵۰۵/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10994 بازدید

بازدید دیروز: 14175 بازدید

بازدید کل : 1740033 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر