شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۵
 |  26/ آبان/ 1397 - 5:54
  |   نظرات: بدون نظر
102 بازدید بازدید

نگران تحریم دشمن نیستیم


به گزارش ایرنا، دکتر نوروز کهزادی روز شنبه در جلسه شورای قضایی استان زنجان افزود: دشمن فکر می کرد که نگرانی اساسی از تحریمها داریم و این مساله کشور را فلج می کند.
وی با بیان اینکه عاملان تحریم درصدد خشکاندن ریشه ملت ایران هستند، اظهارداشت: ملت ولایتمدار با اتحاد در صدد زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) هستند و جمهوری اسلامی همچنان پابرجاست و نقشه های شوم آنها خنثی می شود.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه با بیان اینکه دشمن در تلاش بود فشارهایی بر ملت ایران وارد کند تا از مواضع خود برگردند، گفت: خوشبختانه نتوانستند در این زمینه به اهداف خود برسند.
کهزادی اضافه کرد: دادگستری در این زمینه نقش مهمی دارد و باید به منویات و اهداف ولی امر مسلمین توجه جدی داشته باشیم.
وی بر عمل به برنامه اقتصاد مقاومتی در همه ابعاد آن بر اساس اهداف مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود: باید برایتحقق آن اجناس ایرانی خرید کنیم.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه گفت: در حال حاضر امکانات وسیعی از منابع طبیعی معادن مختلف و آب در کشور داریم و در صنعت و کشاورزی به حدی رسیدیم که نیازهای خود را رفع کنیم.
کهزادی ادامه داد: با حمایت از جوانان و دانشمندان داخلی در این بخش ها خودکفاتر خواهیم شد.
وی وجود موادمخدر در کشور را برنامه ریزی شده از سوی دشمن دانست و افزود: قوه قضاییه نیز در این باره برخورد جدی می کند.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه گفت: تا زمانیکه دانشمندان و جوانان پای انقلاب ایستاده اند دشمن نمی تواند به انقلاب لطمه بزند.
کهزادی خاطرنشان کرد: قوه قضاییه با حمایت لازم کمک کار صنایع است.
وی مفسدان اقتصادی اعدام شده را علف های هرز کشور بیان کرد که مجرم بوده و شایعه پراکنی می کردند و افزود: بابد با این علف ها برخورد کرد، چرا که در بستر اقتصادی روییده اند که باید وجین شوند.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه بر تعلیم و تربیت درست تاکید کرد و گفت: برای ریشه کنی و نبود علف های هرز در جامعه باید کار را از زیربنا درست کنیم.
کهزادی با بیان اینکه تزریق ارز در بازار برنامه درستی نبود و باید به مسایل زیربنایی توجه شود، اظهارداشت: کمیته ای از سران سه قوا به منظور رفع و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کشور تشکیل می شود.
وی افزود: شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت به منظور آسان سازی و رفع مشکلات اقتصادی پیش روی واحدهای تولیدی تشکیل می شود.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه تاکید کرد: بررسی این مسایل باید با حضور گروه کارشناسانی از اقتصاد و صنعت باشد تا مشورت برای راه اندازی کارخانه های تولیدی غیرفعال و دارای مشکل برای راه انداری ارایه دهند.
کهزادی ادامه داد: به حتم از مشورت افراد مطلع استفاده می کنیم که کارشناس متعهد به اسلام باشند.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضایبه گفت: اقتصاد مقاومتی در این قوه باید باشد تا مشکلات مرتفع شود و وجود دادگستری که با عوامل دلسور زمینه ساز رشد اقتصادی است پلی باشد تا اگرکسی مورد ظلم قرار گرفت احقاق حق شود.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهارداشت: وظیفه داریم در دستگاه قضا مشکلات مردم را رفع و رجوع کنیم.
به گزارش ایرنا، ساختمان دادگستری شهرستان خرمدره قبل از این جلسه توسط معاون قوه قضائیه به بهره برداری رسید.
استان زنجان دارای ۱۳ واحد قضائی در سطح شهرستان ها و بخش های خود دارد.
۹۵۰۵/۶۰۸۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 5625 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1989896 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر