شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱
 |  26/ آبان/ 1397 - 5:40
  |   نظرات: بدون نظر
130 بازدید بازدید

قوه قضایی از برنامه های دولت برای مهار تورم حمایت می کند


به گزارش ایرنا، دکتر نوروز کهزادی روز شنبه در مراسم افتتاح ساختمان دادگستری استان زنجان افزود: در دوره جاری مقدار زیادی فضای فیزیکی برای دادگستری و محاکم ساخته شده است و برنامه های گسترده ای در این باره در دست اجرا داریم.
وی به تحریم ها و تورم موجود اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به محدودیت و تحریم ها با برنامه ریزی به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه بابیان اینکه مفسدان اقتصادی باید مجازات شوند،گفت: ریشه تورم ناشی از سیاست های اقتصادی است که مسئولان این حوزه باید با برنامه ریزی این مهم و نرخ ارز را کنترل کنند.
کهزادی پنچ عامل را موجب تورم بیان کرد و اظها داشت: شوک های ناشی از عرضه یکی از این عوامل است که بنا به هر دلیلی کالایی کم شود تورم را رقم می زند.
وی ادامه داد : اگر تقاضا به هر دلیلی در بازار اقتصاد افزایش و عرضه کم شود نیز موجب تورم می شود.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه گفت: دشمن با رسانه های در اختیار تورم را بع مردم القا می کند و موجب افزایش نرخ می شود، بنابراین ابزار رسانه ای از عوامل تورم خواهد بود.
وی اضافه کرد: باید با حمایت از تولید داخلی جنس با کیفیت به بازار عرضه شود و مردم نیز از تولید حمایت کنند چراکه همه این عوامل موجب رونق و ریشه کنی تورم می شود.
معاون مالی، عمرانی و پشتیبانی قوه قضاییه با بیان اینکه در اغلب حوزه ها خودکفا هستیم گفت : در بقیه موارد بابرنامه ریزی می توان مشکلات موجود را مرتفع کرد.
وی خاطرنشان کرد: با امکانات موجود کشور و جوانان و مردم ولایتمدار باید به نحو درستی برنامه ریزی شود تا مرحله تحریم به پایان برسد.
رییس کل دادگستری استان زنجان نیز افزود: امروزه با تنگناهای حوزه اقتصاد درگیر هستیم افتتاح و راه اندازی چنین بناهایی باسختی هایی همراه است.
حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار داشت: ساختمان دادگستری شهرستان خرمدره با مساحت سه هزارو ۵۰۰ مترمربع و زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری می رسد که ۴۲میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان افزود: نارضایتی در استان بیش از کمبودها، ریشه در بی عدالتی دارد.
نیک سرشت افزود: مجازات اخلالگران اقتصادی در کشور موجب آرامش در بازار سکه و ارز و تولید شد که امید داریم شاهد آرامش بیشتر در جامعه باشیم.
به گزارش ایرنا، استان زنجان ۱۳ حوزه قضایی در سطح شهرستان ها و شهرها دارد
/۶۰۸۵/۹۵۰۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 7687 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1757617 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر