جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲
سرویس: مقالات
 |  25/ آبان/ 1397 - 1:27
  |   نظرات: بدون نظر
124 بازدید بازدید

تلاش مسوولان تحریم ها را کم اثرکرد


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در خطبه های این هفته که در مسجد مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، افزود: برخی فکر می کردند با آغاز دور تازه تحریم های آمریکا، وضعیت اقتصادی ایران دچار مشکلات زیادی می شود، اما همه ادعاهای سران استکبار دروغی بیش نبود.
وی با بیان این که آمریکا و دنباله روهایش ایران و ایرانی را بدرستی نمی شناسند، ادامه داد: مردم ایران ۴۰ سال پیاپی تحریم های استکبار را تحمل کرده و براه خود ادامه داده اند.
امینی به ریاکاری های سران آمریکا مبنی بر تحریم نشدن واردات دارو و غذا هم اشاره کرد و گفت: استکبار ستیزی مردم ایران ریشه ۱۰۰ ساله دارد، آن ها با این کار اشتباه بسیار بزرگی را مرتکب شدند.
وی به مستثنی شدن هشت کشور برای خرید نفت ایران هم اشاره کرد و گفت: این کار آمریکا نه از روی دلسوزی بلکه نشان ضعف آنهاست.
خطیب جمعه شاهرود به دیپلمات های کشور هم توصیه کرد، در مذاکره با غربی ها از عزت مردم ایران دفاع کنند زیرا این مردم از هیاهو و تبلیغات آن ها ترسی ندارند.
حجت الاسلام امینی به اعدام ۲مفسد اقتصادی هم اشاره کرد و گفت: با این که کار قوه قضاییه قابل تقدیر است،اما مردم تلاش بیشتر آن ها را خواستار هستند.
وی از مجلس شورای اسلامی هم خواست نظارت بر امور را بیشتر کرده و روزنه های فساد را ببندند.
امینی گفت: دولت باید مراقبت بیشتری کند و قوه قضاییه هم در صدور احکام جدیت بیشتر نشان دهد تا اعتماد مردم بیش از گذشته شود.
امام جمعه شاهرود به مسایل منطقه ای و دفاع رزمندگان فلسطینی هم اشاره کرد و گفت: شلیک صدها موشک مقاومت برسر اشغالگران قدس ، اوضاع سیاسی، نظامی و اجتماعی آن ها را بهم زده است.
وی نیاز امروز مسلمانان را وحدت خواند و گفت: استعمار به سرکردگی انگلیس به شکل های گوناگون درحال ایجاد تفرقه هستند .
امینی با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) به تشریح زندگی آن حضرت پرداخت و گفت: یکی از اقدامات بسیار بزرگ امام یازدهم آماده کردن شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود.
۷۳۵۸/۶۱۶۷

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 10081 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1630752 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر