جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸
سرویس: مقالات
 |  25/ آبان/ 1397 - 0:29
  |   نظرات: بدون نظر
130 بازدید بازدید

برخی احزاب در کشور نقش پدرخوانده ها را دارند


به گزارش ایرنا، علی شفائی روز پنج شنبه در خانه احزاب خوزستان و در جمع خبرنگاران با تایید این خبر که حزب اراده ملت ایران نیز هماهنگ با دیگر احزاب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طی شرایطی پذیرفته که در شورای عالی حضور پیدا کند، گفت: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان باید قبول کنند که آیین نامه خود را اصلاح کند.
وی ادامه دارد: قرار است نهاد بالا دست جریان اصلاح طلبی تشکیل شود و به همین دلیل حزب اراده ملت ایران پذیرفته تا در شورای عالی نیز حضور داشته باشد.
قائم مقام دبیرکل حزب اراده ملت ایران با اشاره به برخی اقدامات این شورا در زمینه انتخاب افراد برای لیست های انتخاباتی بخصوص در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، گفت: فساد و تخلف در همه جریان ها از جمله اصلاحات و اصولگرا وجود دارد و باید پذیرفت که در کشوری جهان سومی زندگی می کنیم و بر همین اساس عمل می شود.
شفائی همچنین به وجود چند حزب که نقش پدرخوانده ها را دارند اشاره کرد و گفت: شاید تعداد اینگونه احزاب سه یا چهار حزب باشد که نمی خواهند برای خود رقیب درست کنند و یا رقبای خود را به رسمیت بشناسند.
وی حزب اراده ملت ایران را از جمله احزاب شاخص اصلاح طلب در کشور دانست و گفت: این حزب ۱۳۰ شعبه در کشور دارد و از جمله سه یا چهار حزبی است که الزامات جدید قانون احزاب را رعایت کرده است.
قائم مقام دبیرکل حزب اراده ملت ایران تصریح کرد: در حال حاضر این حزب قرار است فردا مجمع عمومی خوزستان را برگزار و طی فرایندی دبیر استانی انتخاب شود تا ساز و کار فعالیت آن به شکل رسمی در این استان ادامه داشته باشد.
شفائی همچنین در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه سیاست اراده ملت در انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی چیست، گفت: برای اظهار نظر در این خصوص زود است اما در هر صورت ما نیز پیرو سیاست های شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستیم.
بر اساس این گزارش، حزب اراده ملت ایران در سال ۱۳۶۹ توسط جمعی از دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران تاسیس شد و در سال ۱۳۷۹ مجوز تأسیس از وزارت کشور دریافت کرد.
۹۹۳۱/۶۰۶۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3124 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1623795 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر