جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
سرویس: مقالات
 |  18/ آبان/ 1397 - 2:06
  |   نظرات: بدون نظر
90 بازدید بازدید

انسجام ملی و امید به عبور از وضعیت کنونی سرمایه اصلی کشوراست


حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳آبان و حضور پرشور اقشار مختلف مردمی به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، اظهار داشت: در شرایطی ایران اسلامی چهل سالگی انقلاب را پشت سر می گذارد که در اوج تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ما قرار گرفته است .
وی ادامه داد: ذخائر ارزی و مواد غذایی ما در وضعیت کنونی خوب و اقتدار و امنیت کشور در اوج است و سرمایه امروز کشور چیزی جزو انسجام ملی و امید به عبور از وضعیت کنونی نیست.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا وعده داده بود فروش نفت ایران را به صفر رساند درحالی که اکنون ۸کشور بزرگ جهان از تحریم خرید نفت ایران معاف و همچنین حوزه های دارویی، غذایی، پزشکی و کشاورزی نیز از این تحریم ها مستثنا هستند؛ برخی کشورها به صراحت اعلام کرده اند که همراه تحریم های آمریکا نخواهند بود.
خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه این همه برکت، از استقامت کم نظیر و سازش ناپذیر ملت ایران محقق شده است، گفت: آمریکا از ناکامی های ۴۰سال اخیر خود درباره ایران ناراحت و اسرائیل از قدرت گرفتن ایران عصبانی است و امروز مردم باید محکم تر از گذشته بایستند و از اسلام و کشور خود دفاع کنند.
حجت الاسلام فتاح دماوندی بیان کرد: منطق اسلام این است که سلطه نباید از غیر برشما باشد و شما نباید تحت سلطه غیر بروید؛ ما هم می خواهیم زیرسلطه هیچکدام از ابرقدرت ها نباشیم.
این مقام مسئول با اشاره به فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری در خصوص تلاش امپراتوری خبری و رسانه ایی غرب با هدف تضعیف و تخریب افکار ملت نسبت به ایران و اسلام، گفت: امروز شاهد همدلی مردم هستیم و حفظ این تعامل و همدلی نیازمند همراهی و تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر است.
وی ادامه داد: یکی از مطالبات فوری مردم از تیم اقتصادی دولت به ویژه از وزیر محترم اقتصاد، کنترل تورم و جلوگیری از بی ثباتی در بازار ارز و سکه و همچنین مهار نقدینگی است زیرا این عوامل برکنترل قیمت کالاهای اساسی تاثیر مهمی دارند.
امام جمعه دماوند همچنین به شرایط کنونی منطقه و اعتراف غرب و آمریکا به عنوان حامیان عربستان به شکست ائتلاف عبری عربی آل سعود اشاره کرد و گفت: آنان امروز متوجه بی نتیجه بودن این جنایت جنگی شده اند و پیش بینی رهبر عزیر انقلاب که فرمودند’سعودیها قطعا در یمن به نتیجه نخواهند رسید و نخواهند توانست مردم مقاوم یمن را به زانو درآورند’، محقق شد.
این مقام مسئول بیان داشت: امروز حکام سعود پس از ۴۴ ماه جنایت در کشتار مردم بی دفاع یمن، به ناتوانی خود در برابر انصارالله یمن پی برده اند و از غرب می خواهد تا آنان را از این باتلاق مهلک نجات دهند.
وی ادامه داد: امیدواریم هر روز شاهد افزایش قدرت حزب الله و انصارالله و همه نیروهای مقاومت در سراسر جهان و افول قدرت مستکبرین باشیم.
تهرام/۷۲۴۶/ ۱۵۳۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 6899 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1627570 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر