شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۵
 |  15/ آبان/ 1397 - 2:27
  |   نظرات: بدون نظر
70 بازدید بازدید

۶۶۱فقره پرونده تخلف در شهرستان لاهیجان رسیدگی شد


سیدعلیرضا طاهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اداره تعزیرات حکومتی در بخش کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز و در حوزه بهداشت و درمان فعالیت دارد که در هفت ماه نخست امسال در بخش کالا و خدمات ۶۱۱فقره پرونده رسیدگی و منجر به ۷۶۹میلیون و ۲۵۳هزار ریال جریمه نقدی شده است .
وی با بیان این که در حوزه کالا و خدمات ۶۲۵فقره پرونده تخلف در این مدت تشکیل شد که ۶۱۱مورد آن رسیدگی و صدور حکم قضایی در پی داشته است تصریح کرد: ۸۰درصد گزارش ها از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت واصل می شود و عدم درج قیمت هنوز در صدر گزارش تخلفات این شهرستان قرار دارد.
وی اظهارداشت:در حوزه قاچاق کالا و ارز نیز ۴۶فقره پرونده رسیدگی شدکه برای این پرونده ها یک میلیارد و ۶۰۲میلیون و ۳۳۵هزار ریال جریمه تخلف صادر شده و در بخش بهداشت نیز چهار پرونده واحدهای صنفی با دو میلیون ریال جریمه رسیدگی شده است.
طاهری گفت: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی ،صدور و اجرای حکم است و گزارش ها از سوی دستگاه های نظارتی نظیر صنعت ،معدن و تجارت ، اتاق اصناف ، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال می شود که اداره تعزیرات حکومتی هم به منظور هم افزایی و حمایت از حقوق مردم علاوه بر انجام وظیفه ذاتی خود در گشت های مشترک با این دستگاه ها همکاری می کند.
وی خاطرنشان کرد: برای دسترسی آسان شهروندان و ارسال گزارش های مردمی سامانه ۱۳۵تعزیرات حکومتی راه اندازی و در دسترس همگان قرار دارد و شهروندان می توانند هرگونه تخلف و گرانفروشی را به این سامانه اطلاع دهند.
شهرستان لاهیجان با ۲ بخش مرکزی و رودبنه، در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
۶۰۲۹ /۶۰۳۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 3459 بازدید

بازدید دیروز: 20891 بازدید

بازدید کل : 1753389 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر