شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۵
 |  14/ آبان/ 1397 - 7:48
  |   نظرات: بدون نظر
54 بازدید بازدید

بزرگترین کمک به نظام و کشور خدمت صادقانه است


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در مراسم معارفه رییس جدید دادگستری شهرستان آبیک که در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران برگزار شد، افزود: خدمت در نظام اسلامی که مشروعیت آن برگرفته از ولایت ائمه اطهار (ع) است، توفیق الهی محسوب می‌شود و باید به پست‌ها به عنوان امانت الهی نگاه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی دستگاه قضایی، احقاق حق و تحقق عدالت است و رییس جدید دادگستری شهرستان آبیک باید بر مبنای قانون و حفظ استقلال و حرمت‌ها عمل کند.
وی ادامه داد: اگر بخواهیم جامعه و جهان از امنیت، ثبات، پایداری، اقتدار و استحکام برخوردار باشد باید عدالت رعایت شود چون عدل و داد نیاز عمومی و مشترک جامعه بشری است.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی افزود: امام حسین (ع) به ما آموخت که حاکمیت اسلام و ارزش‌های الهی و دینی با وجود حاکمان ظالم مانند یزید و یزیدیان امکان ندارد و نهضت عاشورای این امام همام مظهر مبارزه با ظلم‌ و استکبارستیزی است.
رییس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: امروزه مستکبران دنیا در پناه واژه‌های به ظاهر مقدس همچون آزادی، عدالت، تساوی حقوق زن، حقوق بشر و… پنهان شده‌اند و مردم باید با درک و بصیرت بساط حاکمیت و مدیریت فاسدان را برچینند.
رییس کل دادگستری قزوین ادامه داد: هر کس در مسیر ولایت، امام راحل و شهدا باشد باید فریادش بر سر استکبار بلند باشد چون استکبارستیزی از شاخصه‌های ائمه معصوم و ولایت فقیه است.
حجت الاسلام و المسلیمن قدرتی گفت: پیروان و رهروان ولایت حتی با داشتن دیدگاه‌های مختلف، ولایت، ارزش‌ها، قانون و شهدا را قبول دارند و باور دارند که آمریکا دشمن خونی ملت ایران است.
رییس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه برخی از مشکلات فعلی کشور به ضعف قانونگذاری مربوط می شود، افزود: به عنوان مثال مشکلات آب‌های زیرزمینی مربوط به قوانینی است که قبل و بعد از انقلاب در مجلس تصویب شده و امروز کشور را با بحران در آب‌های زیرزمینی مواجه کرده است.
در پایان این مراسم داود قلعه قوند به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان آبیک معرفی و از زحمات سید آیت الله بنی هاشمی در این سمت قدردانی شد.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در ۵۵ کیلومتری شرق قزوین قرار دارد.
۶۱۰۱

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 11035 بازدید

بازدید دیروز: 12672 بازدید

بازدید کل : 1644378 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر