سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۵
 |  13/ آبان/ 1397 - 7:54
  |   نظرات: بدون نظر
57 بازدید بازدید

مراجعه به پزشکی قانونی به خاطر نزاع ۹ درصد افزایش یافت


مهدی نوروزی عصر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا ابراز داشت: میزان مراجعه نزاع در نیمه نخست سال ۹۶ به مراکز پزشکی قانونی استان سمنان ۲ هزار و ۴۴۲ نفر بود که این رقم اکنون به بیش از ۲ هزار و ۶۶۲ نفر افزایش یافت.
وی با بیان اینکه، ۹۵۳ نفر از مراجعان نزاع در سال ۹۷ به مراکز پزشکی قانونی سمنان زن بودند، گفت: در نیمه نخست سال جاری یک هزار و ۷۰۹ نفر از مراجعان نزاع به پزشکی قانونی استان مرد بودند.
مدیرکل پزشکی قانونی سمنان ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری ۱۵۸ نفر به دلیل تصادف در محورهای این استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۶۶ نفر بوده است.
نوروزی تصریح کرد: در ۶ ماهه نخست سال گذشته ۲ هزار و ۹۵۷ نفر در تصادف های درون و برون شهری استان سمنان مصدوم شدند که این رقم در مدت مشابه سال جاری سه هزار و ۵۴ نفر بوده است.
وی اضافه کرد: در نیمه نخست سال ۹۷ هشت نفر برای اثر حادثه کار جان خود را از دست دادند که این رقم برای مدت مشابه سال ۹۶، هفت نفر بوده است.
نوروزی یادآور شد: در نیمه نخست سال جاری ۱۰ هزار و ۲۶۷ نفر در پزشکی قانونی سمنان معاینه بالینی شدند که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۹ هزار و ۸۰۳ نفر بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی سمنان افزود: در نیمه نخست سال گذشته ۳۰۷ فوت شده در پزشکی قانونی سمنان معاینه شدند که این رقم در سال جاری ۳۱۵ نفر بوده است.
۷۳۳۹/۶۱۰۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4220 بازدید

بازدید دیروز: 23512 بازدید

بازدید کل : 2052936 بازدید

افراد آنلاین: 2 نفر