چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
سرویس: مقالات
 |  12/ آبان/ 1397 - 5:05
  |   نظرات: بدون نظر
93 بازدید بازدید

دبیران سه کمیته حزب اراده ملت انتخاب شدند


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی حزب اراده ملت ایران، نخستین جلسه شورای مرکزی این تشکل سیاسی پس از نهمین کنگره سراسری برگزار شد.
در این جلسه که با حضور اعضای جدید شورای مرکزی برگزار شد براساس اکثریت آرا، «شمس الله افرازی زاده» به عنوان دبیر کمیته آموزش، « معصومه رضایی» به عنوان دبیرکمیته زنان و «محمد هادی جامعی» دبیر کمیته اقشار و اصناف این حزب انتخاب شدند.
در این جلسه ۲۴ تن برای عضویت دفتر سیاسی حزب اراده ملت انتخاب شدند و «اسماعیل مختاری» به عنوان رییس دفتر سیاسی این تشکل برگزیده شد.
همچنین در این جلسه مقرر شد سومین مجمع عمومی شاخه جوانان این حزب در ۲۹ فروردین ۹۸ به مدت سه روز و سومین مجمع عمومی این تشکل سیاسی هشتم شهریور سال آینده برگزار شود.
به گزارش ایرنا، نهمین کنگره سراسری حزب اراده ملت ایران با شعار «توسعه درون زا، مردم سالاری اجتماعی و همبستگی ملی» روز گذشته با حضور جمعی از شخصیت های سیاسی و فعالان حزبی در کانون توحید تهران برگزار شد.
در این کنگره از میان ۳۹۲ تن از اعضای این تشکل سیاسی برای ترمیم شورای مرکزی رای گیری شد و به ترتیب احد رسولی، شمس الله افرازی‌زاده، مجید خلفی، علی خلیلی پوردارستانی و اعضای علی ‌البدل آن شامل اسفندیار دهقان ناصرآبادی، ابوالفضل مشکینی، جواد زنجیرانی، علی مهری، آرش کیانی، معصومه رضایی، علی دوست محمدی، اصغر تقی‌لو، نبی‌الله معصومی و امان‌الله رحیمی به عنوان شورای مرکزی حزب اتحاد ملت انتخاب شدند.
حزب اراده ملت ایران عنوان تشکیلاتی اصلاح طلب است که از سال ۱۳۷۹ خورشیدی به دبیرکلی «احمد حکیمی پور» تشکیل شد.
سیام**۳۲۰۲**۱۳۳۶

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 262 بازدید

بازدید دیروز: 4834 بازدید

بازدید کل : 2053812 بازدید

افراد آنلاین: 0 نفر