شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
 |  7/ آبان/ 1397 - 1:50
  |   نظرات: بدون نظر
86 بازدید بازدید

متخلفان اقتصادی استان افزون بر ۱۶۶ میلیارد ریال جریمه شدند


به گزارش ایرنا حیدر میرزایی روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفت هزار و ۲۲فقره پرونده تخلفاتی در این مدت در حوزه های قاچاق کالا و ارز، کالا و خدمات، بهداشت دارو و درمان در سیستان و بلوچستان تشکیل شد.
وی ادامه داد: با اقدامات موثر در مجموع در این مدت ۶ هزار و ۹۲۴ فقره پرونده رسیدگی و متخلفان آنان به پرداخت ۱۶۶ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۸۸ هزار و ۳۶۶ ریال جزای نقدی در حق دولت و شاکیان خصوصی محکوم شدند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: عمده پرونده های قاچاق این مدت در استان مربوط به قاچاق سوخت با ۲ هزار و ۳۳۸ پرونده و برنج با ۸۰ پرونده بوده است.
وی افزود: همچنین بیشترین پرونده های تشکیل شده این مدت مربوط به قاچاق کالا، درج نکردن قیمت و گرانفروشی بوده است.
میرزایی اظهار داشت: ۴۳۰ فقره حکم برائت در این مدت در سیستان و بلوچستان صادر شد به طوری که از مجموع افزون بر ۳۴ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال محکومیت متخلفان ۱۳ میلیارد و ۳۹۹ میلیون و ۵۴۹ ریال آن مورد عفو قرار گرفت.
وی بیان کرد: با پیگیری های استانی و حمایت مسئولان کشوری اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از رتبه درجه سه کشور هم اینک به درجه یک ارتقا یافته که این امر در بخش های مختلف از جمله افزایش نیرو، توفیقاتی را به همراه داشته است به طوری که این نهاد باید تعداد نیروهای خود را از حدود ۶۰ نفر به ۲۵۸ نیرو ارتقا دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک این نهاد در ۶ شهرستان استان دارای شعبه است که با افزایش نیروها بزودی شاهد بیشتر شدن تعداد شعب خواهیم بود.
وی با اشاره به پرونده های احتکار در سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر ۵۰ پرونده احتکار در این مدت در استان تشکیل شد که عمدتا به موادغذایی نظیر برنج مرتبط بود.
میرزایی خاطر نشان کرد: شهروندان با اعلام گزارش ها از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ ما را در شناسایی متخلفان یاری گر باشند.
۷۳۱۶**۳۲۱۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 14373 بازدید

بازدید دیروز: 15883 بازدید

بازدید کل : 1998644 بازدید

افراد آنلاین: 5 نفر