یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱
 |  7/ آبان/ 1397 - 9:53
  |   نظرات: بدون نظر
74 بازدید بازدید

داشتن تعهد اولویت اصلی انتصاب مدیران است


به گزارش ایرنا، حسن محمدیاری روز دوشنبه در آیین معارفه مدیر جدید زندان همدان و سرپرست جدید اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان استان همدان گفت: آگاهی کامل از اهداف و ماموریت های سازمانی و ابلاغ به موقع آنها از ویژگی های یک مدیر توانمند است.
وی تاکید کرد: پست و مسئولیت های اجرایی باید مرحله به مرحله و پس از موفقیت یک فرد در محل انجام فعالیت به وی واگذار شود.
مدیرکل زندان های همدان با بیان اینکه برنامه های مدیر باید رشد دهنده افراد فعال در تمامی سطوح باشد اظهار داشت: مدیران ارشد سازمانی پیش از انتخاب مدیر جدید باید با کارکنان صحبت کنند و از آنان پیمان بگیرند که با مدیر جدید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.
محمدیاری، همچنین خیرخواهی، دلسوز بودن، گام برداشتن در راستای منافع کارکنان و برخوردار بودن از علم، دانش و آگاهی لازم برای انجام ماموریت را از دیگر ویژگی های یک مدیر دانست.
مدیرکل زندان های همدان یاد آوری کرد: در ملاک های انتصاب از منظر قرآن، لیاقت و شایستگی از اهمیت بالایی برخوردار است و در مدیریت اسلامی ارتقای افراد بر مبنای عملکردشان است.
در این مراسم «داود بیات» به عنوان مدیر جدید زندان همدان، «علی عزیزی» بعنوان سرپرست جدید اداره امور خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان و «علی ترکاشوند» به عنوان معاون اداری مالی زندان همدان و «رحمت اله شریفی کریم» به عنوان معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان همدان معرفی شدند.
۷۵۲۶/۲۰۹۰

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 17846 بازدید

بازدید دیروز: 18764 بازدید

بازدید کل : 1786540 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر