شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰
 |  3/ آبان/ 1397 - 10:59
  |   نظرات: بدون نظر
55 بازدید بازدید

نظارت ۳۰ تیم بازرسی بر ارائه کالا و خدمات ایام اربعین در ایلام


یارالله نصیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های بازرسی با همکاری اتحادیه ها و اصناف در سطح استان و در شهرستان های مسیر تردد زائران از جمله چرداول، ایوان، مهران، دهلران و ایلام مستقر شده اند.
وی از فعالیت خدمات خودرویی توسط ایران خودرو در مسیر تردد زائران خبر داد و گفت: ۳۰۰ تیم امداد خودرو از سراسر کشور به استان ایلام اعزام و در جاده‌های منتهی به مرز مهران برای ارائه خدمات خودرویی مستقر هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام یادآور شد: سه پایگاه ثابت و یک تعمیرگاه صحرایی به مساحت ۵۰۰ متر در شهر مهران و پنج نمایندگی ایران خودرو در سطح استان ایلام از ۳۰ مهر تا ۱۲ آبانماه جاری به خودروهای زائران خدمات امدادی ارائه می دهند.
نصیری با بیان اینکه خدمات این پایگاه ها به صورت شبانه روزی است، گفت: انتقال خودروهای نیازمند تعمیر در شهر مهران تا محل تعمیرگاه ها و پایگاه های امداد ایران خودرو به صورت رایگان است.
وی در خصوص فعالیت نانوایی ها در مهران و سایر نانوایی های استان، افزود: با فعالیت نانوایی ها و کشیک بندی آنها مشکلی در زمینه تامین نان زائران در مسیرهای عبوری آنان نخواهیم داشت.
به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در ۱۱ کیلومتری آن از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود.
از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از ۷۵۰ هزار نفر معادل ۶۰ درصد زائران از طریق مرز مهران به عراق سفر کرده اند.
۷۱۸۰/۶۱۱۹

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 1683 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2003288 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر