یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۷
 |  28/ مهر/ 1397 - 6:31
  |   نظرات: بدون نظر
60 بازدید بازدید

۱۶ پرونده تخلف ارزی در سمنان تشکیل شد


عیسی فاضلی عصر شنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: این پرونده در سه ماه تابستان ۹۷، به علت عدم ایفای تعهد های ارزی متخلفان بود.
وی بیان کرد: پروند های تشکیل شده در استان سمنان به ارزش ۲۶ میلیون ۲۱۰ هزار و ۹۶۱ یورو در ۹ پرونده، ۱۱ میلیون و ۱۳۵ هزار و ۳۰۸ یوآن چین در چهار پرونده، سه میلیارد ۲۶۱ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۵۵۸ وون کره جنوبی در ۲ پرونده و ۷۵۶ هزار روپیه هند در یک پرونده است.
فاضلی تصریح کرد: متخلفان ارز را به منظور وارد کردن گوشت گوسفند، ذرت دامی، کاغذ روزنامه، مواد اولیه تولید باطری، پنل خورشیدی، تجهیزات کامپیوتری، ماسه سمباده و ضدعفونی کننده کلرامین تی دریافت کردند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان یاد آور شد: در این راستا چهار فقره پس از رسیدگی و محرز شدن تخلف، از سوی شعبه مربوطه متخلفان به اعاده عین ارز به شبکه بانکی کشور و تعلیق کارت بازرگانی به مدت ۶ ماه محکوم شدند.
به گزارش ایرنا، تعزیرات حکومتی در استان سمنان ۱۷ شعبه ثابت در سه حوزه کالا و ارز، قاچاق و بهداشت و درمان، در شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار دارد و در شهرستان های مهدیشهر، میامی، آرادان و سرخه، شعبه های سیار دارد.
۹۸۹۱/۶۱۰۳

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 4177 بازدید

بازدید دیروز: 17334 بازدید

بازدید کل : 2005782 بازدید

افراد آنلاین: 4 نفر