جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶
سرویس: مقالات
 |  28/ مهر/ 1397 - 12:07
  |   نظرات: بدون نظر
52 بازدید بازدید

شکاف های قانون منع بکارگیری بازنشستگان گرفته شود


مجید محتشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره اینکه پس از ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان عده ای مستثنی شدن برخی افراد از این قانون را مطرح کرده اند، افزود: اگر چه قانون فعلی اشکالاتی دارد ولی خانه تکانی در دستگاه ها لازم است.
وی ادامه داد: برای پیشرفت و نوگرایی در کشور لازم است تا یک خانه تکانی و جابجایی در سیستم مدیریتی کشور صورت گیرد وبا حضور افراد جوان و پرشور و نشاط شاهد سرعت بخشی در بدنه مدیریتی کشور باشیم.
به گفته این فعال سیاسی، بعد از ۲۴ آبان ماه که از آن تاریخ اجرای این قانون لازم الاجرا می شود، بیش از یکهزار نفر از مدیران کشور اعم از معاونان وزرا، استانداران و شهرداران وحتی شهردار تهران شامل این قانون خواهند شد.
محتشمی تصریح کرد: اگر قرار باشد افرادی از این قانون مستثنی شوند، افراد دیگری هم از شکاف های موجود دیگر با توجیهات و توضیحات خاص به دنبال مستثنی شدن خواهند بود وعملا قانون به درستی اجرا نخواهد شد.
دبیر کل حزب آزادی با بیان اینکه با اجرای این قانون عملا فضا به سمت نوگرایی اساسی در دستگاه ها پیش می رود، افزود:انگیزه، شور و نشاط و آشنایی فارغ التحصیلان با علوم جدید می تواند توسعه وپیشرفت کشور را در مسیری که ریل گذاری شده را سرعت بخشد.
محتشمی خاطر نشان کرد: جوان گرایی به این معنا نیست که پست ها را تنها در اختیار جوانان قرار دهیم، بلکه ترکیب جوانان وافراد با تجربه و راه اندازی کارخانه نوسازی مدیریت در کشور امکان پذیر است.
به گزارش ایرنا، پس از تصویب قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان از سوی مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن از سوی رییس جمهوری اخیرا شنیده شده که برخی به دنبال تهیه طرحی دو فوریتی هستند تا بتوانند افرادی را از اجرایی این قانون مستثنی کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس جمهوری بارها بر جوان گرایی و حضور جوانان در پست های مدیریتی کشور تاکید کرده اند.
سیام ۱۰۵۳**۱۵۳۵

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 12509 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1633180 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر