جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۵
سرویس: مقالات
 |  20/ مهر/ 1397 - 10:27
  |   نظرات: بدون نظر
75 بازدید بازدید

جایی برای آزمون و خطا در آستانه چهل سالگی انقلاب نیست


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری روز جمعه در شورای اداری استان ایلام که به مناسبت مراسم تودیع و معارفه نمایندگان قدیم و جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار داشت: نقشه های راه مهندسی فرهنگی، طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه علمی، سیاست های کلی نظام تدوین شده است.
وی افزود: باید همه مسئولان بر اساس این اسناد و نقشه های راه تدوین شده برای توسعه و ارتقای همه جانبه کشور حرکت کنند و بر اساس این مسیرهای مشخص شده نقاط ضعف و قوت حوزه های مختلف شناسایی و بررسی شود.
علی اکبری یادآور شد: مسئولان استان ها از جمله ایلام باید وضعیت های استان خود را بر اساس شرایط فرهنگی، علمی، بومی و محلی هر منطقه شناسایی، تدوین و پردازش و برنامه ریزی کنند.
وی در ادامه وجود نمایندگان ولی فقیه در استان ها را منشا خیر و برکت، نقطه اتحاد و اتصال مردم و مسئولان هستند و یاور و همکار خدمتگذاران دستگاه های اجرایی هستند و نماز جمعه نیز یک سنگر و فرصت مغتنم برای نشان دادن اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان و خاری در چشم دشمنان است.
در این مراسم با تقدیر از تلاش های ۱۷ ساله حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی ، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام معرفی شد.
۷۱۷۲/۶۰۳۴

انتهای پیام /*



لینک منبع


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp

آمار بازدید:

بازدید امروز: 8870 بازدید

بازدید دیروز: 1267 بازدید

بازدید کل : 1629541 بازدید

افراد آنلاین: 3 نفر